Monday, October 24, 2016

Ufx bemark forex vrede weermag

UFX (UFXMarkets, UFXBank) Review Besoek webwerf November 2012: Daar is nou 3 skuldigbevinding aan verkragting teen hierdie maatskappy in die BBV Handelaars Hof. Die BBV beveel teen die hantering van hierdie maatskappy. Die BBV oorweeg nou UFX Markte om 'n bedrogspul te wees. Hierdie maatskappy word hiermee swartlys deur die Forex Vrede Army. Ons beveel aan teen die opening van rekeninge daar. As jy 'n rekening het daar, beveel ons onmiddellik onttrek al jou fondse. WAARSKUWING 2: UFX Bank beweer dat hulle gehuur om 'n swart hoed SEO maatskappy search engine optimization doen. Hulle blameer daardie maatskappy vir die verlaat van die valse resensies. Die BBV wonder watter soort van makelaar 'n organisasie soos dit sou huur en dan toelaat dat 'n swart hoed organisasie om direkte toegang maatskappy bedieners het. Die BBV wonder net hoe veilig kliënt data onder daardie omstandighede sou wees. WAARSKUWING: Hierdie maatskappy het herhaaldelik vals positiewe resensies van hul kantore ingedien vir homself in Israel. Hulle het nou besluit om vals getuienisse kliënt te laat in die BBV forums. Die BBV beveel die hoogste vlak van versigtigheid hantering van hierdie maatskappy. Klik hier om meer oor UFXs vals resensies en forums poste te lees. Ander webwerwe wat verband hou met hierdie maatskappy sluit UFX, UFXBank, en UBinary U F X kla 20/05/2016 1 Na die bywoning van verskeie seminare en werkwinkel oor forex Ek het uiteindelik oor UFX markte, want ek het gedink dit was die mees deursigtige en eerlike makelaar. Op hul webwerf gesê hulle hulle gereguleer word deur die FSA A) UFX is 'n internasionaal erkende leier in die aanlyn handel bedryf. In 2011, het UFX gereguleer in die Europese Unie en ons globale sake gereguleer deur die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC of die reguleerder) en onderhewig aan CySEC Reëls en sodoende tot die hoogste etiese standaarde, beskerming kliënt hou, en sekuriteit van fondse . Die lisensie nommer is 127/10. B) Ons is 'n STD (straight through-Processing) makelaar, wat beteken dat ons nie teen ambagte aan joune te neem, en ons bied vaste en stabiele versprei. Ons state-of-the-art platform maak voorsiening vir handelaars van alle vlakke, het ons kliënte ondersteuning sentrum talle toekennings vir uitnemendheid gewen in die Verenigde Koninkryk forex mark, en ons betroubaarheid is soos geen ander en het talle toekennings ek begin handel met UFX 2 gewen maande gelede het ek gedeponeer 500 met kredietkaart Ek is 'n persoonlike handel adviseur (Jennifer R) opgedra en begin om handel te dryf dadelik wat ek gemaak het baie min wins sowat 5 en gehou op die opening van die handel deur die handel adviseur en is meegedeel dont worry ek nie nodig het om weet te veel dinge as van nou af, sal ek iemand met my wat my sal adviseer en daar wees vir enige ambagte ek oopmaak, sal nie ek alleen gelaat om besluit te neem, en sal gementor al die tyd. Gou het ek gesê ek moet meer fondse toe te voeg tot my rekening as daar iets groots kom na die mark en ek nodig het om die geleentheid aan te gryp. Elke dag het ek n oproep van Jennifer oor handelsgeleenthede en weer my vertel dat ek nodig het om fondse te voeg om in staat wees om handel te dryf. Ek was gestoot te hou die toevoeging van fondse en vertel in forex die lug is die limiet. I is gevra of ek enige bates of geld gehad oral en as ek gedoen het, moet ek alles om die handel rekening te bring, want baie gou sal ek die ongelooflike sien terugkeer anders sal ek spyt en dis wat die bestuurders te doen vir hulself, het hulle gesê hulle praat van hul ervarings, weer en weer is ek meegedeel baie groot geleenthede kom in die mark wat ek behoort nie mis nie, is ek aangesê om te vra vir 'n lening van die bank as ek fondse kan nie kom van nêrens anders anders sal ek spyt en dan het hulle voorbeelde van hul ander kliënte wat hul strategieë gevolg en werklik 'n klomp geld. Hulle het gesê hulle gaan saam met my werk, sodat ek uiteindelik my werk kan stop en bereik volle finansiële vryheid en hulle was baie oortuigend. Ek het ook 'n ander 4500 via bankoverschrijving nie kredietkaart as ek die geld gehad het, dan was ek meegedeel ek sal oorgedra word na 'n ander bestuurder (Tom P) wat hoër en beter wat my sal help om my wins te maksimeer, want ek nou by my 'n ander vlak in my rekening. Die nuwe bestuurder was baie lekker en baie oortuigend en gou weer ek is aangesê om meer fondse te voeg en druk as gevolg van iets groots gebeur en belowe dit sal trippel en nog baie meer winste Ek sal maak in 'n kort tydjie verdubbel, Hy het my elke dag en het vir my gesê waar ek nodig het om te handel en hoeveel oop en verduidelik die platform 'n bietjie, ek leer as ek 'n heeltemal beginner. Baie ambagte was oop en toe met winste. Dan is ek gestuur Jones kaarte en vertel Down Jones is 'n groter kontrak en benodig meer fondse as die opbrengs is baie groot en wat ek kan wins / bereik in 'n paar maande het ek in staat wees om te bereik in 'n week of meer met die Down sal wees Jones. Weereens is ek druk om meer en meer geld te voeg Ek is meegedeel dat ons sal werk op 'n ander strategie en die meer fonds ek die hoër punte bygevoeg ek kan handel met die Dow Jones teen daardie tyd my balans is befonds tot 40.000 deur baie betalings deur die kredietkaarte. Weereens is ek aangesê om te pomp in meer fondse in die rekening, wanneer ek sê ek kan nie meer nie betaling van kredietkaart uit te maak. Ek is aangesê om 'n lening te neem van bank of sluit verstand as wat ek kan, wanneer ek sê ek kan nie enige van dit te doen Ek is meegedeel 'n paar van die mense bymekaar kollegas en vriende en opgewek saam geld wat 'n baie goeie en maklike manier om by te voeg, was fondse. I was 'n afskrif van 'n strategie wat deur een van die kliënt wat 10 kollegas saam versamel stuur en opgewek nogal 'n klomp geld meer as 'n 100,000, is ek vertel deur dit te doen sal hy ongelooflike winste te maak in 'n kort termyn deur sy handel in Dow Jones. Hy het vir my gesê as ek geweet het vriende, kollegas en familie hy sal met hulle praat en verduidelik en gesê ek moet my portefeulje wys en hulle sal oortuig wees. Ek is meegedeel die maatskappy is gereël en het die kliënte beste belang in gedagte en UFX wou 'n goeie en blywende verhouding te bou en het geweet dat ek weet baie mense en ek sal hulle beveel om UFX en ek was 'n baie belangrike kliënt vir hulle. Ek het soos 'n verslaafde Ek is voortdurend op soek na fondse toe te voeg tot die rekening, en gevra elke keer meer fonds nodig as gevolg van 'n ander groot geleenthede ens Ek 3 kollegas versamel om te kom en fondse in te samel en befonds die rekening weer toe ek was het as ek meer mense kan kry. Ek het gevra om te onttrek 1500 en dit is baie dae later verwerk dan elke keer as ek sê ek moet fondse Ek is aangeraai om dit te laat in die rekening vir meer dae, want ons wag vir dit en dat groot geleenthede onttrek en dit was beter om die het fondse dan kan ek onttrek. Elke keer as ek die bestuurder dat ek kredietkaart sperdatum te betaal het sodat ek nodig het om te onttrek geld Im vertel wag tot die laaste minuut Ek sal Hy vra vir 'n uitdruklike onttrekking versoek. Ek het vir hom gesê ek het met die bank en hulle het gesê die geld moet voor in 3 dae en Ufx neem 'n lang tyd vir geld om skoon te maak en in die rekening. Ek is weer oortuig om nie te bekommer en hy sal dit vandag doen voordat hy die kantoor verlaat en beter laat die geld vir n paar uur vandag as gevolg van die Amerikaanse nie-plaas aankondigings was dit Vrydag die 06/05/16 reg ek is weer aan As ek gesê het om my ander vriende en hulle vertel draad my die geld op my rekening en dan kan ek dit oordra na UFX en het die geld gereed vir Maandag Dinsdag sodat ons kan begin handel op olie en ek is per e-pos die grafiek oor die olie en vertel van volgende week sal dit letterlik soos geld op die vloer dis hoe winsgewend dit sal wees, het ek met my vriend en hy het gesê hy is nie in staat om draad in 45000 vandeesweek dit sal volgende week wees en 2 meer vriende het gesê die week nadat hulle sal my 10,000 elk. Ek het vir my persoonlike handel adviseur Tom dat dit hierdie week moontlik was nie. Paar dae voor Vrydag en dat Vrydag Ek het baie ambagte geopen en al daartoe gelei dat winste al die ambagte ek oopgemaak het, was ek volgende my persoonlike opleiding adviseur en hy het my vertel wat om te doen hoeveel kontrakte te voeg en as die handel is gesluit heropen hulle weer en hou op voordeel daaruit. Alles was onder leiding van die adviseur, as iets verkeerd is geopen of per ongeluk sal Ek met hom spreek dadelik en hy op sy beurt is die monitering van al die ambagte. Vrydag die 06/05/16 deur 13:25 die meeste van die oop ambagte is gesluit en ek was op die telefoon met my adviseur my balans op my rekening was sowat 130,000 waaruit sowat 70.000 was net baat. Ek is van plan om my wins en die kredietkaart onttrekking dat ek herhaaldelik vra voordat onttrek en hy gaan om dit te doen daardie dag. Ek het baie hard gewerk en ek is weer en weer vertel dat ek 'n baie waardevolle kliënt in die maatskappy dit wasnt 'n leuen wat hulle eintlik bedoel dit, en gou die manier wat ek besig was ek baie gou bereik 180,000 dan al hoe meer was egter toe ek 150,000 bereik ek dit nie nodig om te bekommer oor die onttrekking van winste as gevolg van selfs 'n rustige week Ek kan 'n kwart van my balans te onttrek sonder om bekommerd te wees oor my marge en gelykheid sal wees. Balans bereik rondom 135,000. Dit Vrydag was ek weer gevra om draad in meer fondse voor die aankondiging gebeur want na die VSA nie-plaas aankondiging meer geleentheid sal hier wees met 'n groot wins. 5 minute voor die Amerikaanse nie-plaas aankondiging was ek nog op die foon met Tom my persoonlike handel adviseur en herinner hom nie te vergeet dat hy nodig het om die versoek vir die onttrekking van die kredietkaart betaal het omdat Maandag die geld moet in wees, hy het vir my gesê dont worry hy weet en sal dit doen. Daarna was ek aangesê om 3 ambagte op goud oopmaak 5 minute voor die aankondiging en is meegedeel dat dit sluit met wins binne 5 minute van my rekening getrek het van 135,000 tot 0. Dit was soos 'n soen van die dood Alles was so goed gaan was ek in skok en nooit op enige punt was ek aanraai om 'n stop verlies wat hierdie baie riskant kan wees in hierdie tye met Tom P hy nooit gepraat oor stop verlies of risiko wat betrokke is ek meegedeel dat slegs 2 van die kantlyn gebruik in die handel te sit. Ek roep en vra wat gebeur is vir my gesê dit was 'n ongelukkige proses wat 'n klomp mense geraak het omdat iets te doen met aanwysers en dit kan gebeur in 1 tot 15 keer en dit didnt gebeur vir 'n baie lang tyd. Wasnt vertel hierdie inligting voordat hy aangesê om 3 ambagte voor te voeg vir goud paar minute om die aankondiging, ek behoort nie aan 'n groot risiko soos hierdie sonder waarskuwing en ons kon lê en wag op 'n paar uur of tot Maandag vir die markte reg te stel self dan begin met behulp van die aankondiging selfs al was daar 'n 1 of risiko wat betrokke is by 'n handel oop net voor 'n belangrike aankondiging Ek moes gewees het en ook aangesê om 'n stop verlies voeg dit sal nie beter wees om te verloor 'n paar duisende of om 'n bedryf te alle gedurende hierdie onseker tye as om alles te verloor voeg. Ek is meegedeel dont worry net huis toe gaan en moenie daaroor dink dit glad tydens die naweek en Maandag sal ons praat oor dit wat hy hier sal wees en my te help en doen wat hy kan om dit uit te sorteer en ek behoort nie negatief wees nie en ons is in hierdie saam en ek moet hom vertrou hy sal alles in sy vermoë te doen. Ek het die hele naweek in uiterste dilemma en skok, het nie geweet wat om te doen en kon nie glo wat gebeur het, het ek genoem vriende en familie om my te leen geld om die kredietkaart te betaal, maar kon nie vind enige hulp oral. Was baie stres en depressie ek myself wou doodmaak Ek het nie geweet hoe ek die ander 3 mense wat fondse in my handel rekening het bygevoeg kon nie in die gesig staar hulle sal leer en vertel hulle die waarheid, hulle het geglo in my soveel en vertrou My met die geld en Ek het hulle gewys die opsomming van hoeveel handel Im opening en die winste Im maak rekening. Ek wou my eie lewe het ek kon nie vind 'n oplossing Ek het net 10 links neem. Maandagoggend het ek begin om telefoonoproep te maak om UFX niemand tel die telefoon Ek het probeer om al hul uitbreidings maar geen antwoord, ek per e-pos Tom en herinner hom dat hy moet my bel en gesorteer dit uit hy het vir my gesê ek was 'n prioriteit vir hom en hy gaan om te probeer sy bes om te sien wat gedoen kan word. Ek het met hom baie tyd op Maandag hy het vir my gesê hy nie die geval het 'n oplossing nie en hy sy bes probeer ek genoem weer en weer, Hy het aan my gesê dat hierdie week was die gulde geleentheid vir olie en stuur vir my 'n grafiek en verduidelik oor iets soos 'n rekkie met die olie en ek nodig het om seker te maak ek aanhou handel hy het my gevra of ek 'n paar fondse in die rekening kan byvoeg en ek het vir hom gesê ek hoef nie 'n sent gelaat. Hy het gesê wat van die ander vriende N familie wat wou geld voeg ek sê ek kan nie hulle tog te kenne gee as gevolg van wat gebeur het ek nie meer geld dit wasnt reg Ek kan nie enige verantwoordelikheid van ander mense se geld te neem wat ek nodig het om dit uit te eerste sorteer vra . Ek is weer en weer vertel dat as hulle geld bygevoeg ek sal vang op die groot geleentheid op olie as dit nie die geval vereis dat 'n groot marge en balans vir olie handel Ek het net gesê geen dat ek nie in staat wees om dit te doen onder geen omstandighede. Ek is meegedeel in die tussentyd was dit beter om fondse in die rekening het en voort te gaan handel ek sê weer ek het nie 'n sent gelaat. En hy sê: Hy sal probeer om 'n baie goeie vriend van hom, wat baie jare terug het hy 'n guns gedoen en die persoon is ook die rekening hoof ontleder te praat en gaan om hom te vra om die guns terug te keer na iets baie groot hy gedoen het voor, het hy my glo wat ek was baie waardevol vir hom gesê hy sal dit gebruik net vir my en hy sal ook die rekening as 'n projek rekening gekry het. Hy het gesê dit behoort nie meer wees as 'n paar dae. Ek het hom geglo en gewag en gewag, ek per e-pos baie keer om my te bel met 'n update en is meegedeel dat ek nodig het om te wag hy sal my laat weet ek was onder geweldige stres het nie geweet waar om te draai. Die volgende dag het ek genoem en weer genoem toe ek vertel 'n rekening bestuurder sal my bel dan iemand genoem Alex Cooper die rekening behoud bestuurder geroep en gesê hy gaan my opstaan ​​en baie vinnig hardloop en ek nodig het hulle tyd sal Ek gee sekerlik nie gesond word en maak tot 500,000 in 'n paar maande, maar ek nodig het om te glo in hulle en wees positief en moenie moed opgee nie. Hy het my gevra wat ek nodig het om ten minste te finansier die rekening met 'n bietjie geld en ek nodig het om 'n bietjie geld te deponeer hy sal seker maak dat hy my die beste persoonlike handel adviseur om te werk met my gee en daar is baie verskillende maniere en strategieë wat sal sit in plek vir dit nie weer gebeur en as ek nie wil om te werk met Tom dan sal hy een van sy beste handelaar toewys. Ek vertel Alex Ek het nie 'n sent te voeg tot die rekening het hy gesê Tom het vir hom gesê ek weet baie mense wat wil fonds by te voeg met my om handel te dryf met UFX en ek kan hulle vra ek gesê dat wasnt moontlik by al wat ek kan nie verantwoordelikheid neem ander geld nou ek nodig om seker te maak dat my geval eers opgelos en dan kan ek weer daaroor dink. Toe hy verneem dat ek wasnt gaan om iets te doen het hy vir my gesê hy gaan om te sien of hy kan probeer om te sien wat hy kan doen nie, want ek was 'n waardevolle kliënt en wou seker maak ek is weer handel. Na vele oproepe hy het my vertel dat hy 'n guns doen weer as 'n waardevolle kliënt en nie nodig vir my om te gaan in die verlede wat ek nodig het om vorentoe te beweeg en wees positief in staat wees om voort te gaan en maak genoeg om te onttrek en te betaal die kredietkaart te. Hy is van plan om seker te maak om een ​​van sy top-adviseurs of hy sal saam met my self om dit weer te bereik en in 'n paar maande tyd sal Ek al hierdie dinge vergeet nadat weer herstel. Ek het vir hom gesê die vorm wat jy stuur vir my om in te teken is baie ingewikkeld en het te veel klousules Ek was in die war Alex het gesê moenie bekommerd wees oor die vorm net teken dit en jy kan weer begin handel. Hy het my baie keer en gesê dat daar te veel geleenthede gebeur oor die olie en Im ontbreek dit. Hy het gesê hy wag vir die getekende vorm van my af. Ek het gesê ek is nog steeds wag vir die Hoof kla beampte om terug te skryf hy het gesê dat die beampte niks groot gaan doen, want Alex homself is die belangrikste bestuurder, ek het daarop aangedring dat ek voel ek is rondom deurmekaar op die laaste minuut en het vir hom gesê dit voel soos dit was doelbewus gedoen en dit was 'n vuil spel. Net voor 'n onttrekking sou gemaak het wat ek gemaak het om 'n dodelike handel uit te voer, en ek het gesê ek het kyk of iets soortgelyks te gebeur vir ander. ALEX het my vertel dat ware wasnt en hy is nie bewus van so iets teen daardie tyd was ek baie kwaad, verneuk, voel verraai ingeloop en laat sak Alex het vir my gesê het hy aan die hoof kla beampte nie om my te antwoord, want ons onderhandel word gekom om 'n baie goeie reëlings wat ek didnt. Ek het gesê ek wil hom nog om te kyk na die klagte en ontvang 'n antwoord, terwyl dit die klagte prosedure wat hy moet volg, Alex het gesê dat die klagte beampte my minder geld sal gee en dit was nutteloos, ek het daarop aangedring Ek wil 'n antwoord nie lank na die kla beampte Adam Miller het my gebel en gesê dieselfde ding het 'n baie lang gesprek met hom en hy het ná die bestudering van my rekening Im op skuld en omdat Im baie goeie en belangrike kliënt. Na vele pogings om my te oortuig dat ufx alles vir my gedoen het en hulle was nie die skuldige is. As ek wou hy sal persoonlik saam met my werk om te herstel, ek het daarop aangedring dat ek wou 'n skriftelike antwoord nie verbale hy het vir my gesê hy was nie in staat om dit te doen en probeer hy gesê hy gaan om te sien of my rekening kan befonds word deur UFX met 10,000 dan baie pogings weer hy hartseer 13,000and het my gister en gesê dat hy my 'n vorm wat ek nodig het om aan te meld het per e-pos, gedateer, geskandeer en per e-pos hom terug die vorm dadelik die fonds sal vrystel teen Maandag. Ek verloor 130,000 en hulle gaan net 13000 voeg en ek het 'n klag by UFX hoof kla adviseur en hy per e-pos vir my terug en sê hy sal antwoord binne 5 werksdae. Voordat ek is aangesê om hierdie goudhandel Ek het die bestuurder herinner oopmaak wat ek nodig het om die onttrekking versoek omdat my vervaldatum nader vir die kredietkaart Ek is meegedeel dont worry dit sal versoek word aan die einde van die dag. Ive het alles verloor in 'n minuut deur volgende wat hulle gesê het en nie weet wat om te doen Im verlaat sonder 'n pennie en ek moet nog die kredietkaart wat 'n groot bedrag te betaal en ek besit die 3 kollega geld vir die fondse wat hulle bygevoeg ook. ufx het vir my gesê dit gee 'n geruime tyd en wees positief ek kan alles terug te kry wat hulle sê hulle nie wil om my te verloor as 'n waardevolle kliënt sal hulle 'n exgratia betaling van 13000 aan te bied sal wees en dat die finale Ek dont wil om te teken sal wees die ooreenkoms Ek verloor 1350000 deur geen fout van my. 2. Hulle dont wil verantwoordelikheid aanvaar en het gesê dit was nie 'n vuilspel jou het my baie keer genoem en vertel my wat ek nodig het om hierdie geen eisvorm hulle sal 13000 voeg tot 15,000 vir my om weer te begin handel teken om die verlore te herwin, Ek verloor 130,000 met 'n laaste minuut slegte raad. Ek het weer en verduidelik weer dat ek die laaste dodelike handel oopgemaak het, want die persoonlike adviseur het my geroep en was op die telefoon met my vir my sê ek moet die handel paar minute oop voor die Amerikaanse nie-plaas aankondiging, Wouldnt die handel oop As ek wasnt oproep per telefoon en aangesê om so terwyl Im nog doen oor die telefoon. hy het my onderrig hoeveel onse. op goud en hoeveel handel. en didnt my vertel dit was riskant Ek kan alles verloor. Im afgebrand Ek dont weet wat ek nodig het om te doen, die persoonlike handelaar adviseur het baie goed geweet dat daardie dag het ek hom daaraan herinner dat ek nodig het om 'n onttrekking aan die kredietkaart te betaal. wat ek aangevra 2 weke gelede, maar is meegedeel om dit nie te doen nie doen dit nou op Vrydag ná die aankondiging, binne 5 minute was alles uitgewis, nie seker wat om volgende te doen en as ek in staat om hierdie geld te verhaal sal wees. Ive is onder geweldige stres en druk. Wat Tom P my persoonlike handel adviseur het my vertel oor die guns hy gaan die hoof analise vra en my ag geneem sal word as 'n projek van hierdie beloftes nie geëer en ek didnt niks oor dit weer hoor. Ek Gepos Tom geen antwoord van hom dan Alex het vir my gesê hy het almal gevra nie om my te kontak as hy die enigste een wat handel oor my tot hierdie saak is opgelos was. 1. Die geen eisvorm van die bestuurder (Alex Cooper) Sondag Geen eise vorm IT GESKIED wedersyds soos volg ooreengekom: Relianco Investments Bpk (ufx markte) instem om te keer om die persoonlike rekening van die kliënt die bedrag van 13000 as volle vereffening van enige eise monetêre of andersins verlede hede en toekoms wat die kliënt teen ufx markte en sy werknemers mag hê. die oorbetaling is streng gemaak as 'n ex gratia betaling en ufx markte erken geen verantwoordelikheid of oortreding van enige aard met betrekking tot die oorbetaling of die verhouding tussen ufx markte enige van sy werknemers of verwante partye. Die kliënt uitdruklik en ondubbelsinnig instem om die oorbetaling van die fondse te aanvaar en verklaar enige alle eise gehou teen ufx markte enige van sy werknemers. Daarvan te onttrek. vir die vermyding van enige reputasie verlies aan markte en enige al derde partye soos maar nie beperk tot forums, blogs, openbare liggame, regerings - of wetstoepassingsagentskappe, regulerende owerhede of tydskrifte wat ufx die kliënt gekontak in verband met enige en alle eise teen ufx markte daarvan in kennis gestel word met onmiddellike effek van die bevredigende hantering en opeenvolgende onttrekking van die claims. The fonds sal beskikbaar wees vir onmiddellike onttrekking by bevestiging van die inligting die derde partye van die onttrekking van die eise gestel word. 2. Dit is die antwoord van die hoof klagte beampte (Adam Miller) Liewe Yasmeen, Soos ek genoem het en voordat beklemtoon, is 'n omvattende ondersoek gedoen Na aanleiding van die klagte youve het. Die ondersoek is gebaseer op die feite en die bewyse in jou geval, en die bevindinge nie 'n probleem in te samel in die manier waarop jy na jou rekening bestuur is. Gevolglik en wat gebaseer is op die feite UFX geen verantwoordelikheid enigsins vir jou verliese. Maar UFX as 'n organisasie, streef daarna om sy kliënte te voorsien met die mees suksesvolle en positiewe kliënt ervaring. Dus, kan ons nie toelaat dat ons die feit dat jy geld verloor miskyk. Daarom, leniently, en van 'n kliënt tevredenheid stel net, en ons kan jou verseker dat ons hoogs toegewyd aan jou as 'n tevrede kliënt te behou, op die oomblik, UFX is bereid om te oorweeg om jou 10,000 as 'n ondersteunende bonus vir verhandeling toestaan. Ons is van mening hierdie bedrag aan die eerste boublok in 'n herstelplan wees, en van ons wil as 'n maatskappy aan jou as een van ons suksesvolle handelaars sien. Wag op jou antwoord, Groete, Adam Miller Senior Klagte Beampte 44.208.1500778 Ext. 1675 44.207.6811810 AdamMufxmarkets. Ek het per e-pos terug dadelik wat is die volgende stap van die kla en havent gehoor van enigiemand.


No comments:

Post a Comment