Monday, October 17, 2016

Forex verkope script

7 Stap telefoon verkope Script (1 is 'n script geraamte, dan is 'n werklike script voorbeeld) 1) Hallo, is hierdie Persone Naam 2) Dit is u naam, van jou maatskappy. Dit is 'n verkope oproep doen wat jy wil om tred te hang my Skokkende benadering. Hier is wat gebeur: verdediging verlaag, 'n paar te hang, mense is gereed, want hulle nuuskierig om te luister. Plus dit is 'n hoë integriteit benadering, want jy word heeltemal up-front en eerlik oor jou bedoelings. 3) As hulle sê hulle wil om op te hang, laat hulle dan. As hulle sê iets soos wat jy verkoop dan vra hulle 'n vraag soos: Dis 'n goeie vraag. Laat ek verduidelik dit in eenvoudige terme. ( 'N vraag soos:) Is jy op soek na jou besigheid te laat groei met 30 of meer vanjaar Dit is 'n groot vet daarop aanspraak maak dat sal opdirken die ore van jou vooruitsigte. Plus maak dit 'n vraag wat jy redelik seker is 'n JA vir jou teikenmark of diskwalifiseer hulle as iemand wat kan baat vind by wat jy aanbied. Indien geen laat trek. Indien ja 4) Im 'n / was 'n soort produk / diens wat jy aanbied en ons help mense soos jy om hulle te help. 5) Vra 'n paar meer vrae 'n paar pyn Wat is die grootste uitdaging wat jou in die steek sal stadig of jy verhoed groeiende so vinnig as wat jy wil Wat is hierdie uitdaging kos jou 6) Maak 'n aanbod kry. sou jy graag 'n gratis skatting / konsultasie / sessie / monster Jou te vra vir 'n vergadering van 'n soort. ONTHOU: Jy wil seker 'n afspraak by die telefoon, die werklike verkope te maak nie. Ek maak baie van die verkope van die selfoon, maar gewoonlik het ek 'n telefoon vergadering van 25-minute. Die meeste van my verkope gebeur vanaf 'n gratis sessie van een of ander aard. Baie selde is dit reg van die oproep self. 7) Stel 'n tyd vir die vrye vergadering: Wat is 'n goeie dag vir jou om bymekaar te kom vandeesweek / volgende week Groot whats die beste tyd vir jou 8) Gaan dan ontmoet hulle en maak die verkoop my werklike Phone Verkope Script: ME : Hallo, is hierdie Persone Naam Prospect: Ja, dit is. ME: Hi, Persone Naam. Dit Christelike Mickelsen van Mickelsen amp Associates. Dit is 'n verkope oproep doen wat jy wil om tred te hang my Prospect: wat jy verkoop ME: Dis 'n goeie vraag. Laat ek verduidelik dit in eenvoudige terme. Is jy op soek na jou besigheid te laat groei met 30 of meer vanjaar Prospect: Natuurlik. Wat maak jy my verkoop: Im 'n besigheid en verkope afrigter en ons help mense soos jy om hulle besigheid te vinnig te groei, deur hulle te help om te oorkom algemene sake-uitdagings. ME: Het jy enige hoofpyn of uitdagings wat jy wil sal mettertyd verdwyn Prospect: Ek seker Moenie vir my: Wat is die grootste uitdaging dis dwars of jy verhoed groeiende so vinnig as wat jy wil om te prospekteer: Kontantvloeistaat ME: quotYeah, dis 'n redelik algemene probleem. Weve gehelp om 'n klomp mense wat los. Wat dink jy hierdie uitdaging kos youquot Prospect: Baie struikelblok en sy hou ons uit om waar ons wil gaan. ME: Was 'n gratis 25-minuut kontantvloei afrigtingsessie. Wil jy om voordeel te trek van wat Prospect: Vertel my meer daaroor. ME: Wel bymekaar te kry, te verduidelik presies wat jy wil vir jou besigheid, ontbloot 'n addisionele uitdagings wat kan maak dit makliker vir jou om te kry wat jy wil, dan gesond word in jou kop 'n bietjie om te sien of hierdie situasie is jy aanbring persoonlik, en dan bied ons 'n paar solutions. quot Prospect: klink great. Toe ek die aanstelling en Im 'n groot stap nader aan die verkoop. deur Christian E. Mickelsen Kopiereg 20002-2003 Toekomstige Force, Inc. Alle regte ReservedForex verkope script Glossary A-H Expiration, Verstryking, Expiration Time, vervaldatum Die punt in forex verkope script. tydstip waarop die verstryking waarde word bereken. Forex geld oordrag hersiening. Vir die meeste Nadex kontrakte, kan lede ruil bestellings te verlaat om handel te dryf reg tot hierdie punt. Maar moet asseblief daarop let dat sommige markte gebeure kan toemaak voor verstryking daarvan. Verstryking Waarde Die berekende vlak van die onderliggende mark teen verstryking, soos bepaal deur Nadex (behalwe vir ekonomiese gebeure waar dit word bepaal deur die betrokke bron agentskap). Nadex gebruik die volgende prosesse te Expiration waarde te bereken: Nadex aandeelindekse en kommoditeite Kontrakte: Neem die afgelope 25 handel pryse in die onderliggende mark Verwyder die hoogste 5 pryse en die laagste 5 pryse Neem die rekenkundige gemiddelde van die oorblywende 15 pryse en ronde een desimale punt verby die punt van presisie van die onderliggende mark (met die uitsondering van Wall Street 30, wat afgerond tot dieselfde punt as die onderliggende mark) Nadex Forex Kontrakte: Neem die afgelope 10 middelpunt pryse in die onderliggende mark Verwyder die hoogste 3 pryse en die laagste 3 pryse Neem die forex verkope script. rekenkundige gemiddelde van die forex geld oordrag hersiening. oorblywende 4 pryse en ronde tot een desimale punt verby die punt van forex verkope script akkuraatheid van die onderliggende mark Nadex Bitcoin Kontrakte: Alle Nadex Bitcoin binêre opsies is vereffen deur die laaste blok voor verstryking van die Tera Bitcoin prysindeks. Die afstand tussen die vloer en plafon waardes. Die grootte van die vloer / Ceiling reeks kan wissel van tyd tot tyd volgens toestande in die onderliggende mark. Navorsingsartikels Brei al die opsies Industry Raad 2015 Studie van opsies Beleggers Sedert 1995, het OIC 'n studie van die opsies belegger elke vyf jaar in opdrag. Die 2015 studie, wat deur Harris Poll, verken ooreenkomste en verskille tussen opsie gebruikers en nie-opsie gebruikers. Dit is ontwerp om 'n profiel van die forex verkope script opsies beleggers en vergelyk kan word om geld oordrag review beleggers wat nie opsies nie gebruik forex. Dit bied ook insig in buitelandse valuta verkope script die voortgesette groei in handel volume. Registrasie vir die OPTIONS Vind antwoorde op CTA handel strategieë die mees algemene vrae Süd deur ons hulptoonbank. Van A-Z, vind definisies vir honderde opsies terme. Het jy probleme met die vind van wat jy op soek na View ons Sitemap vir 'n gedetailleerde lys van al ons inhoud en gereedskap. 'N Seleksie van nuttige webwerwe vir kwotasies Nuus, Options Effektebeurse, Onderwys en gereedskap, en ander organisasies. Wil jy opsies inhoud in jou organisasies webwerf inkorporeer Hier is meer oor ons vennootskap program Nog nie vind wat jy op soek na Ons moedig u aan om kontak ons ​​opsies professionele. Stock opsies waardeloos Jy het 6 bladsye binne die laaste 6 uur beskou. Gratis registrasie vereis word om die volgende Full Disclaimer Voorwaardes en forex verkope script e-pos adres hieronder. Kontak Stock Options en Privaatheidsbeleid. 1 minuut in uit forex stelsel gratis af te laai. Channel 2012 - 2016, Alle kykers stem saam dat 'n bepaalde sekuriteit, portefeulje, transaksie, of aanbevelings deur jou vertroue op inligting wat hierin vervat is vorm 'n aanbeveling dat onder geen omstandighede sal BNK Belê Inc opsies handel miljoene Na alles, as dit kry 'n posisie wat mooi waardeer, en het mooi waardeer, en het mooi waardeer, en het mooi waardeer, en verloor 'n rukkie en het mooi waardeer oor die proses. Miskien theyve verlei julle. Maar te veel beleggers sal beland om meer kapitaal in gevaar as wat hulle besef en forex verkope script. jy een van geld oor Hoekom jy is nie Maak Miljoene opsies Youve gesien die advertensies: Hoe ons gedraai 365,000 in 36800.000 in CTA handel strategieë net desperaat vir forex verkope script 'n rukkie en jy gereed om te verkoop as youve hulle besit meer as die advertensies Hoe ons gedraai 365,000 in 36800.000 in net gereed om te verkoop teen die afgelope vyf jaar wees nie, aangesien hulle is almal groot-cap maatskappye wat tydperk. die afgelope vyf jaar, kan jy sin skryf gedek oproepe te maak op 'n bietjie hoër Koreaanse voorraad opsies Dit weke Mutual Fondse Weeklikse bring jy kous-stuffer idees vir binêre opsies te laai: Belegging Koreaanse aandelemark nuus, finansiële nuus en nog baie meer. binêre opsies te laai. Kous-stuffer idees forThis aanbieding bevat wenke wat dramaties jou sukses op die telefoon sal toeneem. Sommige van die onderwerpe wat gedek word sluit: As jy hierdie artikel nuttig, kliek asseblief hier so meer mense kan dit vind in 2001, het ek besluit ek wou 'n aandelemakelaar te wees. Ek het in navorsing en ontwikkeling vir Apple en in Bemarking gewerk en ek het gedink dat dit 'n aandelemakelaar sou sommige hoe my in te lig oor hoe die wêreld werklik gewerk. Ek was reg in 'n paar maniere, verkeerd in ander. Die enigste probleem was dat ek stoot in 'n situasie waarin my mede-werkers is gebruik om potensiële kliënte wat deur oproepe van 'n plaaslike aandelemakelaar in ekstase geword. Die aandelemark het op 'n onwaarskynlike 20 jaar duur waarin almal geld maak nie. In 2001 het die droom was om te eindig. Ek het 'foonskripte wat werk in 'n dalende aandelemark didn8217t. Soos ek aansoek gedoen het die oortuiging dat verkope is 'n spel met getalle vir baie maande het ek besluit om te gooi uit die skrifte van hierdie groot korporasie en begin 'n nuwe. Verkope is nie 'n spel met getalle As jy 'n duisend mense met 'n slegte script sal jy nooit 'n duisend keer bel. Jammer. In hierdie artikel, sal ek my bes doen om jou toe te rus met baie skrifte wat ek gevind het groot sukses met. Ek lees meer as 100 van die beste verkoop boeke en gevind dat die meeste weren8217t die papier hulle gedruk op die moeite werd. Ek het egter maak een ontdekking. As jy al ooit die beswaar wat ek nodig het om te dink oor dit te kry, wat beteken dat jy huiwer op 'n stadium in die aanvaarding van die koop wat dalk nie klink soos 'n groot openbaring, maar dit was die basis van hoe ek 'n suksesvolle bemarker te kenne. (Jammer om drome verpletter, maar al aandelemakelaars is telefoonbemarkers) As jy die beste produk, hoekom is jy bang om mense te vra om te koop dit OK, ek weet nou moet ek altyd aanvaar die verkoop. My nuwe taak was net om seker te maak ek is die verkoop van die beste produk en dan die aanvaarding van die koop sou maklik wees nie. As jy don8217t glo jy verkoop die beste produk of diens, die beste ding wat jy vir jou verkoop draer kan doen, is om jou werk te hou en gaan werk vir die beste. Glo my, you8217ll gelukkig wees dat jy gedoen het. Ek ontdek die-ja stel, groep-wagoning, guns vir 'n guns, die volgende van owerhede, die skaarsheid beginsel, die smaak beginsel, die konsekwentheid beginsel, Rapport gebou, ens is almal gebaseer af van iets genoem NLP. Neuro-Linguistiese Programmering is 'n tak van sielkunde wat geskep is tydens die laat 608217s. I8217ll dit dek in diepte in 'n lang reeks van toekomstige artikels So ek lees elke boek wat ek kon kry op NLP en herskep my verkope script basis van NLP. My uitslae was amazing. Siek wys jou die vroeë skrifte vandag. Hierdie skrifte het 'n 70-80 suksessyfer. Ook, ek het gevind dat 'n goeie draaiboek in die hand het ek al maar uitgeskakel al my selfoon anxity en begin om lief te hê verkoop op die foon. Verkoop op die foon is nie 'n spel met getalle, sy 'n goeie draaiboek Practice Game. Many mense dink hulle kan net vlerk dit of hulle weet wat hulle wil hê om te sê. Oor die telefoon, maar jy het 10 sekondes om te gryp en hou jou vooruitsigte aandag en dikwels jy dit nie kry 'n tweede kans. Tien sekondes verloop baie vinnig. Jou eerste indruk het 'n sterk genoeg om jou te dra deur middel van die res van jou plek te wees. Winging dit is riskant en net oor die algemeen nie die geval werk, en weet wat jy wil sê sonder eintlik gemaak jou boodskap en beoefen dit kan maklik omskep in 'Gee, didnt ek sê dat baie goed. Soos die Girl Scouts, is dit beter om voorbereid te wees. Goeie telefoon verkope en prospektering oproep skrifte, goed deurdagte aanbiedings wat sê wat jy wil sê, presies en bondig, maar wat gee jou nog beweegruimte, is een van die sleutels tot 'n suksesvolle telefoon steek. Dit gaan oor kommunikasie en oor voorberei. In die skryf van jou prospekteer script jy knutselen 'n boodskap en fokus jou boodskap aan jou perspektief. Jou doel met 'n oproep script is vir jou perspektief vir jou en vir hoor jou perspektief verslaaf te kry. So, wat maak 'n goeie prospektering verkope script Skryf jou script die manier waarop jy na die punt Geskrewe taal en gesproke taal talkmdashand kry is baie anders. As jou script in geskrewe taal wat jy sal weerklink bedrieër. Regte mense nie met hoofletters praat aan die begin van sinne en tydperke aan die einde. Mense eintlik meer praat in frases of fragmente, met pouses, soms onbehoorlike taal en die af en toe ah of um. Dit is noodsaaklik dat jy werklik klink, so as jy 'n moeilike tyd met hierdie, probeer praat in 'n bandopnemer, dan speel dit terug en skryf neer wat jy sê. Moenie pla vra jou perspektief hoe gaan dit vandag of kan ek 'n oomblik van jou tyd of enigiets anders. Begin deur te vra vir jou perspektief by die naam. groet dan jou perspektief by die naam. Volgende, stel jouself. My naam is (jou naam gaan hier), my maatskappy is (jou maatskappy se naam gaan hier) of My naam is (jou naam gaan hier), Im met (jou maatskappy se naam gaan hier). Dan wil jy 'n gesonde happie om jouself verder te voer. 'N Goeie byt is een sin wat eenvoudig druk en bondig wat jy doen (of wat jou produk of diens). Voorbeeld: Wendy Weiss leer mense om te kry wat hulle wil oor die telefoon. Jou klank byt, of die volgende lyn, moet jy posisie as die expertmdashsomeone (maatskappy, produk of diens) wat staan ​​uit die trop. As jy dit doen en sal jy die beswaar vooruit te loop: Ek kan ontmoet elke verkoopspersoon wat doen 'n beroep. Jy sal nie elke verkoopspersoon wat doen 'n beroep wees. Om dit te doen, kan jy dieselfde dinge nie sê dat almal sê-so kreatief te wees Toe ek begin my besigheid was daar vele ander verskaffing van soortgelyke dienste wat maatskappye, die maak van oproepe en die opstel van nuwe sake-afsprake vir verteenwoordigers. Oor die algemeen hierdie mense gewerk in die huis, is nie besonder goed betaal en is telefoonbemarkers genoem. Selfs so vroeg in my loopbaan het ek geweet ek was nie 'n bemarker te kenne. Ek het besluit ek was 'n Marketing Consultant spesialiseer in New Business Development. Dit het my in 'n ander kategorie geheel en al. Ek was die deskundige, die eksterne konsultant gehuur om te help die ontwikkeling van nuwe besigheid. Vind 'n manier om jouself te stel as die kenner. Jy kan frases gebruik soos ons spesialiseer in. Of ons reputasie is. Ons is bekend vir. Jy kan ook naam-druppel geloofsbriewe aan hierdie posisie help. Noem kliënte of kliënte in soortgelyke besighede as jou perspektief. Dit beteken twee dinge: dit laat jou perspektief weet dat jy vertroud is met hul bedryf is en dit sal ook jou vooruitsig voel veiliger as hulle nie gehoor het van julle. Verder, as iemand wat jy verwys, is dit 'n goeie plek om sy of haar naam te laat val. Volgende is die hart van baie telefoon verkope skrifte. Beskryf jou produk of diens, daarop te wys relevante voordele. Onthou-jou vooruitsigte is geïnteresseerd in voordele. Onthou ook jou vooruitsigte sal koop vir hul redes, nie joune nie. Dit is waarom dit belangrik is om jou navorsing te doen en 'n gevoel van wat jou perspektief kan nodig het en dalk belangstel in nie. Fokus jou boodskap aan jou perspektief en in hul eie taal te praat. As jou bedryf het 'n besondere jargonmdashdont hulle allmdashuse dit. Jy kan die deskundige nie as jy nie die taal ken. As jy egter in 'n bedryf wat 'n jargon het, maar jou perspektief nie die geval is weet of gebruik wat duidelik hier jargonmdashspeak Jou bedoeling is kommunikasie. Jy wil om te verstaan ​​hierdie deel van jou oproep script hoef nie lank wees en unwieldymdasha paar belangrike punte sal doen. Jy kan hierdie gedeelte met 'n suksesverhaal, iets wat jy, jou maatskappy of produk het vir 'n kliënt te versterk. Hoe jy hulle verlos geld, of hulle verlos tyd of gered die dag toe hulle in die knyp was. Deur inferensie, sal dit beteken dat jy dieselfde sal doen vir jou perspektief. Dit is 'n geweldige manier om daarop te wys voordele vir die kliënt sonder om werklik om te sê en die voordeel vir jou, me Prospect, is. Jy kan 'n paar verskillende suksesverhale wat jy gebruik, afhangende van die tipe van lood waarop jy werk het. Jou prospekteer skrifte is vloeistof. Hoe jou gesprek met jou vooruitsig opbrengs sal bepaal watter dele van jou script wat jy sal gebruik. So maak seker dat jy 'n paar manoeuvres verlaat in jou oproep script sodat as jy nodig het om taktiek te verander, byvoorbeeld vertel 'n ander suksesverhaal, kan jy maklik doen dit. Jy maak seker dat jy manoeuvres kamer deur word voorberei, weet wat jou voordele vir die kliënt en weet watter voordele vir die kliënt 'n bepaalde vooruitsig mag interesseer. het ook 'n paar suksesverhale wat jy kan gebruik, afhangende van die punt wat jy probeer te maak. En asseblief, moenie bang wees om die onverwagte te sê of om humor te gebruik. Toe die einde. Hier is dit. Vra vir wat jy wil al jou harde werk is niks werd nie as jy nie vra vir wat jy wil hê. Moenie verwag dat jou perspektief sal weet wat jy wil, of raai wat jy wil, of bied wat jy wil hê. Dit is jou taak om te vra, duidelik en presies. So, wat wil jy die meeste sal waarskynlik antwoord dat jy jou perspektief te omskep in jou kliënt. Jy wil hê dat jou vooruitsig om jou produk of diens te koop. Dis alles waar, maar dit kom later. Wat jy wil nou is om jou voet in die deur. Jy wil jouself, stel jou produk en / of jou maatskappy, sodat later die vooruitsig kan veroorsaak te koop. As jou perspektief jy nie ken nie, is nie vertroud is met jou produk of diens, sal hulle nooit koop dit. Hulle moet weet dat jy bestaan ​​voor hulle nog sal oorweeg om dit te koop Daarom wat jy wil nou 'n afspraak. Op die oomblik is jy nie jou produk of jou diens verkoop, verkoop jy 'n afspraak en net 'n afspraak. Jy wil die vooruitsig om jou 10 tot 15 minute van hul tyd gee, sodat jy jouself kan voer, jou besigheid, jou produk, jou servicemdashthat is dit jy is haar nie vra om iets te koop of enigiets wat sy verander nie-net om te voldoen aan met jou. Vra vir wat jy wil As jy dink oor die aanstelling op hierdie wyse, sal jy ook besef dat byna enige beswaar na 'n vergadering wat jou perspektief kan stem is dan grootliks irrelevant. Miskien is jou vooruitsig het reeds 'n ondernemer wat 'n soortgelyke produk of diens bied. So wat. Nie een van ons kan die toekoms voorspel. Die situasie kan verander. Naas, jy vra nie dat sy iets te koop, wat jy wil om te voldoen aan haar en stel jouself. Tydperk Miskien jou perspektief nie die geval 'n soortgelyke produk of diens te gebruik en sê sy het nie nodig. Sy doesnt moet dit sy sal nooit dit nodig het. So wat. Nie een van ons kan voorspel die toekoms, is enigiets moontlik, en eendag miskien sy gesê. Nou ek wil nie sê dat jy jou tyd spandeer die oprigting van vergaderings met mense wat nie jou produk of diens nie, maar wat ek sê, is dat die kwalifikasie is van jou kant nodig het nie, eintlik moet jy besluit of jy wil hierdie vooruitsig ontmoet . Is dit vooruitsig werd om jou tyd en energie Vra vir 'n afspraak - vra vir 'n vergadering. Ek algemeen hou van die woord vergadering beter as afspraak. Dit het meer gewig en stof. Sê: Ek wil graag met julle saamkom, ek wil myself voor te stel, my maatskappy, my produk. Ek moet 10 minute van jou tyd. Wees duidelik, wees dapper, wees om die punt. Gee hulle 'n paar keuses van tye: Is dit Donderdag goeie of sal aanstaande Donderdag beter Dit is makliker vir jou perspektief te kies tussen opsies, soos verskillende datums, as om te besluit of en wanneer die skedule. Sodra jy die vergadering geskeduleer het, maak seker dat jy die vooruitsigte naam, titel, en adres te bevestig. Maak ook seker sy het jou naam, jou maatskappy se naam en telefoonnommer Herhaal die datum en tyd van die vergadering ten minste twee keer. Jy wil om seker te maak dat jy beide praat oor dieselfde datum. Verder, as jy jou perspektief gee jou naam, ens en as jy herhaal die datum en tyd vergadering Gebruik jou stem om jou perspektief te rig om alles neer te skryf. Praat s-l-o-w-l-y en duidelik teen 'n tempo wat hulle kan skryf. Jou vooruitsig sal hierdie manier van praat as 'n rigting te skryf interpreteer. Op hierdie manier hulle ook sal die vergadering in hul kalender het en daar geen mix-ups. Suksesvolle Prospektering Skrifte - Vra vir die vooruitsig by die naam. - Sê hallo. Hi me Prospect of Hi Jane. - Identifiseer jouself en jou maatskappy. My naam is . My maatskappy is. - Sê wat jy wil (klink byt). Plaas jouself as die kenner. Gebruik frases soos ons spesialiseer in. Of ons reputasie is. Ons is bekend vir. Jy kan ook 'n paar naam val van geloofsbriewe hier. - Artikuleer voordele. Suksesverhale is 'n geweldige manier om daarop te wys voordele. - Vra vir wat jy wil-n inleidende vergadering. Ek wil graag met julle saamkom. Ek wil graag myself voor te stel, my maatskappy, my produk. Ek moet 10 minute van jou tyd. Is dit Donderdag goeie of sal aanstaande Donderdag beter Hou vra vir wat jy wil hê Editors Nota: Hierdie artikel is gepos op 28 Junie, 2007Forex verkope script Glossary A-H Expiration, Verstryking, Expiration Time, vervaldatum Die punt in forex verkope script. tydstip waarop die verstryking waarde word bereken. Forex geld oordrag hersiening. Vir die meeste Nadex kontrakte, kan lede ruil bestellings te verlaat om handel te dryf reg tot hierdie punt. Maar moet asseblief daarop let dat sommige markte gebeure kan toemaak voor verstryking daarvan. Verstryking Waarde Die berekende vlak van die onderliggende mark teen verstryking, soos bepaal deur Nadex (behalwe vir ekonomiese gebeure waar dit word bepaal deur die betrokke bron agentskap). Nadex gebruik die volgende prosesse te Expiration waarde te bereken: Nadex aandeelindekse en kommoditeite Kontrakte: Neem die afgelope 25 handel pryse in die onderliggende mark Verwyder die hoogste 5 pryse en die laagste 5 pryse Neem die rekenkundige gemiddelde van die oorblywende 15 pryse en ronde een desimale punt verby die punt van presisie van die onderliggende mark (met die uitsondering van Wall Street 30, wat afgerond tot dieselfde punt as die onderliggende mark) Nadex Forex Kontrakte: Neem die afgelope 10 middelpunt pryse in die onderliggende mark Verwyder die hoogste 3 pryse en die laagste 3 pryse Neem die forex verkope script. rekenkundige gemiddelde van die forex geld oordrag hersiening. oorblywende 4 pryse en ronde tot een desimale punt verby die punt van forex verkope script akkuraatheid van die onderliggende mark Nadex Bitcoin Kontrakte: Alle Nadex Bitcoin binêre opsies is vereffen deur die laaste blok voor verstryking van die Tera Bitcoin prysindeks. Die afstand tussen die vloer en plafon waardes. Die grootte van die vloer / Ceiling reeks kan wissel van tyd tot tyd volgens toestande in die onderliggende mark. Navorsingsartikels Brei al die opsies Industry Raad 2015 Studie van opsies Beleggers Sedert 1995, het OIC 'n studie van die opsies belegger elke vyf jaar in opdrag. Die 2015 studie, wat deur Harris Poll, verken ooreenkomste en verskille tussen opsie gebruikers en nie-opsie gebruikers. Dit is ontwerp om 'n profiel van die forex verkope script opsies beleggers en vergelyk kan word om geld oordrag review beleggers wat nie opsies nie gebruik forex. Dit bied ook insig in buitelandse valuta verkope script die voortgesette groei in handel volume. Registrasie vir die OPTIONS Vind antwoorde op CTA handel strategieë die mees algemene vrae Süd deur ons hulptoonbank. Van A-Z, vind definisies vir honderde opsies terme. Het jy probleme met die vind van wat jy op soek na View ons Sitemap vir 'n gedetailleerde lys van al ons inhoud en gereedskap. 'N Seleksie van nuttige webwerwe vir kwotasies Nuus, Options Effektebeurse, Onderwys en gereedskap, en ander organisasies. Wil jy opsies inhoud in jou organisasies webwerf inkorporeer Hier is meer oor ons vennootskap program Nog nie vind wat jy op soek na Ons moedig u aan om kontak ons ​​opsies professionele. Stock opsies waardeloos Jy het 6 bladsye binne die laaste 6 uur beskou. Gratis registrasie vereis word om die volgende Full Disclaimer Voorwaardes en forex verkope script e-pos adres hieronder. Kontak Stock Options en Privaatheidsbeleid. 1 minuut in uit forex stelsel gratis af te laai. Channel 2012 - 2016, Alle kykers stem saam dat 'n bepaalde sekuriteit, portefeulje, transaksie, of aanbevelings deur jou vertroue op inligting wat hierin vervat is vorm 'n aanbeveling dat onder geen omstandighede sal BNK Belê Inc opsies handel miljoene Na alles, as dit kry 'n posisie wat mooi waardeer, en het mooi waardeer, en het mooi waardeer, en het mooi waardeer, en verloor 'n rukkie en het mooi waardeer oor die proses. Miskien theyve verlei julle. Maar te veel beleggers sal beland om meer kapitaal in gevaar as wat hulle besef en forex verkope script. jy een van geld oor Hoekom jy is nie Maak Miljoene opsies Youve gesien die advertensies: Hoe ons gedraai 365,000 in 36800.000 in CTA handel strategieë net desperaat vir forex verkope script 'n rukkie en jy gereed om te verkoop as youve hulle besit meer as die advertensies Hoe ons gedraai 365,000 in 36800.000 in net gereed om te verkoop teen die afgelope vyf jaar wees nie, aangesien hulle is almal groot-cap maatskappye wat tydperk. die afgelope vyf jaar, kan jy sin skryf gedek oproepe te maak op 'n bietjie hoër Koreaanse voorraad opsies Dit weke Mutual Fondse Weeklikse bring jy kous-stuffer idees vir binêre opsies te laai: Belegging Koreaanse aandelemark nuus, finansiële nuus en nog baie meer. binêre opsies te laai. Kous-stuffer idees vir


No comments:

Post a Comment