Tuesday, October 25, 2016

Geen verlies forex ea ( robot )

Ons forex robots gevind oor 'n forex robot (aka deskundige adviseur) is programmatuur wat 'n forex stelsel handel dryf vir jou. Hulle hardloop in jou forex terminale en kan aangeheg word aan enige geldeenheid wat jy kies. Met behulp van gevorderde berekeninge hulle oop te maak en te bestuur forex ambagte vir jou volgens 'n forex strategie. Elke EA is anders. Gebruik meer as een terselfdertyd vir die beste resultate. Geen ondervinding is nodig en die opstel is eenvoudig. Met behulp van 'n forex robot is die enigste manier om jou handel onmiddellik verbeter. Met 'n deskundige adviseur kan jy dadelik begin handel 'n werkende stelsel, ongeag van jou eie vaardigheid vlak. Moeilike berekeninge en veilige geldbestuur hanteer vir jou. Hulle het nooit slaap en kan kyk vir ambagte 24 uur per dag / 5 dae per week. En hulle is die enigste manier om verskeie pare terselfdertyd dek. Elke deskundige adviseur is ten volle outomaties en gelaai met funksies om enige term oorheers. Ons kodeer alles behalwe die kombuis wasbak in al ons forex robots. Outomatiese hande gratis forex Yep. Behoorlike geldbestuur te gaan. Stop bestuur en outomatiese neem wins Jy wed. Elke deskundige adviseur is ten volle geskik vir enige geldeenheid paar. En hulle kan handel mikro-, mini, en standaard lots. No Verlies robot kom uit die bloute en kondig aan dat dit 100 suksesvol en 100 outomaties kan handel. That8217s beslis 'n skande eis 8211 I8217m nog nie 'n stelsel wat werklik foutloos 8211 that8217s onmoontlik sien. Kan dit wees 'n toneelstuk op getalle Jy kan dit. Maar eers die funksies. Geen verlies robot het gegroei van 'n handleiding handel stelsel wat gebaseer is op tendens spot. Die skrywers beweer groot sukses gehad het met hul stelsel en hulle het besluit om die proses te outomatiseer. As gevolg van die robot is tendens te berus. As die sleutel unieke kenmerk van die stelsel die spesifikasie lys die gelyktydige monitering van 8 verskillende tydskale. Al die inligting help die robot om tendense te bespeur met 100 presisie, soos uiteengesit. Behalwe dat dit aanpas by verskillende marktoestande wat die belangrikste rol speel in tendense egter geen inligting oor dit aan die lig gebring. Onder ander funksies, sal hoegenaamd geen verlies robot het 'n ingeboude in geld bestuur stelsel, ondersteun alle valuta pare en werk met enige rekening grootte. Maar die handel state openbaar die ware kenmerke van hierdie EA en waar die 0 verlies vandaan kom. It8217s 'n toneelstuk met getalle buitengewone. Jy sien, die maandelikse state wys geslote winsgewende bedrywe, wat verantwoordelik is vir 100 sukses, maar wat die skrywers versuim om te noem is die groot swaai verlies wat nie getel in die onderste lyn As jy dit in ag neem, kry jy 95 suksessyfer. Maar that8217s nie al nie. Sedert die negatiewe ambagte aren8217t vroeg genoeg gesluit en hulle oorgelaat eet die rekening () die gemiddelde verlies handel is enorm. En that8217s jammer, want selfs met 'n groot swaai verlies, die bottom line is winsgewend omstreeks 20 ROI. Ander kenmerke toon dat 8220No Verlies Robot8221 het ten doel om sowat 150 pitte Neem Wins met sowat 20 pitte Stop Loss. Die risiko / beloning verhouding op sy beurt is 0.13, wat is redelik klein. Daar is egter baie ambagte het geen stop verlies aan almal, wat verduidelik hoe die bogenoemde swaai verlies is moontlik. Ek can8217t maar die gevolgtrekking dat hierdie robot isn8217t volledige, aangesien dit doesn8217t sny die verliese. Tensy jy dit oorweeg om 'n semi outomatiese stelsel waar it8217s aan jou om die nuttelose ambagte te sluit nie. Algehele, moet ek waarskynlik aanbeveel teen geen verlies robot vir sy belaglike poging om ons te flous om te dink it8217s foutloos. Maar dit het potensiaal in die regte hande, want ten spyte van so 'n groot fout dit eindig winsgewend by die onderste lyn (van die state verskaf). Sommige meer feite: Jy kan ook geïnteresseerd in: Kommentaar deur David Gichohi op November 19, 2011 19:05 Ek het gebruik die ouer weergawe van die NolossRobot, wat is die Het Hedge robot wat twee keer die onttrekking van die Noloss het. Op grond van onttrekking, moet die robotte genoeg winste maak om die verlies verreken. Byvoorbeeld die robot maak 30 van 5000, 1500 die onttrekking is gewoonlik dat daar nog baie min of vir daardie maand soms skaars 'n DD, volgende maand die geld compunds en doen dieselfde ding, as die mark meestal gaan sywaarts die robot doen baie mooi, as gevolg van die countertrends. As jy klein begin en is bang gebruik 'n klein hoeveelheid en dit sal vererger tot 'n mooi bedrag teen die einde van die jaar. Net don8217t staar na die skerm en freak uit. Baie mense sal verloor weddenskappe op sokker verloor 5k in een verbintenis en sien 'n onttrekking van 'n paar duisend freak uit. Daar is risiko om alles, net gebruik geld wat jy is regtig dis al waag. Geen pyn geen wins. Kommentaar deur Kenny Nguyen op 26 Desember 2011 20:14 Skryf 'n opmerking Slegs opbouende kritiek word toegelaat - geen haat kommentaar respek vir ander plakkate Moenie plaas jou kontakbesonderhede - hulle sal verander of post verwyder is. As jy wil gekontak word deur ander gebruik die URI veld Nee self bevordering of affiliate skakels toegelaat (met die uitsondering van die veld URI as sy nie gekla nie in die post) Gewilde Forex ProductsForexRobotNoLoss (Don Steinitz) Review Ek het gelees baie forums met betrekking tot die Don Steinitz HET stelsel. Na my mening (en dit is net 'n opinie), ek glo dat baie mense wat probeer het hierdie EA het nie behoorlik gevolg Dons geldbestuur voorstelle. As gevolg van die DD wat moet volgehou word, moet 'n mens die geld bestuur gebaseer op die grootte van hul rekening te volg. Ek is tans bestuur van 'n demo met 'n 5000-rekening. Ek hardloop 'n mini rekening en Ek hardloop 0,05 lot groottes. Ek is ook hardloop net 12 pare en dit is al. Ek het my wins ingestel op stel pitte vir elke tydperk, minder vir korter tydperke en meer vir langer tydperke. Ek handel 15M deur 1W. My demo is op sy 8ste dag ten tyde van hierdie hardloop en ek het byna 5. Nou het ek besef dat dit nie genoeg tyd en ek eintlik van plan op die loop van hierdie demo vir die volgende 6 maande voor die opening van 'n lewendige rekening te handel hierdie EA. Ek kan beslis sien 'n rekening wat weggewaai as die baie is te groot in verhouding tot die rekening grootte. So in hierdie tyd, ek is baie tevrede en sal weer terug elke maand verslag doen in 30 dae en dan weer tot die 6 maande geslaag het. Ek gradering positiewe in hierdie tyd as ek sien 'n paar vertoning foute wat ek sou graag wou sien dat uitgewerk, maar blykbaar nie prestasie kwessies in hierdie tyd kan veroorsaak. Ek verwelkom enige terugvoer as en slegs as die behoorlike geldbestuur is gevolg deur jou. Op die oomblik is ek nie belangstel in hoorsê of 3de party oorlog stories. Ek is ook nie geïnteresseerd in die back testing, het ek ook nie hardloop enige. My volgende verslag sal in 3 weke. By the way, ek is op geen manier verbind met Don of sy maatskappy en gee nie om as iemand sy stelsel koop. Ek stel belang in die groter goed van die forex gemeenskap as ek geleer het en het 'n baie van die vele forums ek deelneem. Cheers vir almal. Riley het ek nagegaan baie elektroniese handel programme (Robots, Bots) en getoets meer as 60 verskillende bots. Dit is duidelik dat die meeste van die ontwikkelaars het min ervaring in die handel Forex en / probleme vertaal strategieë handel in rekenaar-kode wat effektief ambagte. Ons statistieke toon dat meer as 90 van Bots versuim om my verwagting van konsekwentheid en winsgewendheid te ontmoet. Onlangs het ek geplaas robot Geen verlies in 'n demo rekening en dit begin om handel te dryf. Dit Bot het geen probleme gehad en wat Ive waargeneem is klein drawdown en hy handel dryf dikwels. Die Bot is verbonde aan 8 munt pare. Die Bot kon die handel in Demo by 0,01 baie per duisend dollar van rekeningsaldo. Geen instellings of parameters verander. Die Bot wel soos afgelaai. Ek het sedert geplaas robot sal hoegenaamd geen verlies in 'n werklike geld handel rekening en dit is die handel baie goed, dit is, konsekwent en winsgewend. Dit is tot 8 munt pare in die regte geld rekening aangeheg. 60 Bots Ive getoets tot op datum het dit die laagste drawdown van enige Bot. Hier is die rede waarom ek dink 'n paar probleme met robot sal hoegenaamd geen verlies Bot: Voordat u die Bot om 'n geldeenheid te karteer die grafiek moet gelaai met data vir alle tydsraamwerke. Om dit te doen Don gee u opdrag om deur te druk elke tydperk vir die grafiek 'n keer. As gevolg van jou Brokers implementering van hul Meta Trader platform hierdie proses kan nie voldoende geskiedenis data vir die geldeenheid paar te laai. Daarom robot sal hoegenaamd geen verlies nie die data in alle tydsraamwerke wat dit verg om sy logika om korrek te prosesseer nie. Ek stel voor dat jy op ook op elke tydperk, soos Don verduidelik. Dan, terwyl die muis is op die grafiek en met die links muis depressief druk op die Page Up sleutel op u sleutelbord. Dit sal die geskiedenis data dwing vir daardie geldeenheid paar om afgelaai te word vir daardie tydperk. Herhaal hierdie prosedure vir elke tydperk van die geldeenheid paar voor heg robot sal hoegenaamd geen verlies aan daardie term. Die volgende punt is dat robot sal hoegenaamd geen verlies is ontwerp en ontwikkel om handel te dryf op 0,01 baie per duisend dollar of 0,10 baie per tienduisend dollar vir elke handel dit maak. Dit moet ook nooit meer as 1 handel oop op 'n gegewe geldeenheid paar op enige gegewe tyd, kan egter verskeie ambagte oop het as beperk deur die aantal munt pare waaraan jy verbonde robot sal hoegenaamd geen verlies Bot tot. Met baie Brokers Demo rekeninge hulle nie verhandel teen mikro-baie groottes (0,01 baie) laat. Dit blyk te wees, wat veroorsaak dat ten minste sommige van julle probleme as jou demo rekeninge is 'n klein balans. Net maak 'n nuwe demo rekening met jou makelaar en befonds die rekening met 10,000 dollar of groter. Ek gebruik dikwels 100,000 dollar net vir gerief. Dit maak nie saak in demo as jy in die onttrekking van die rekening as 'n persentasie van die balans rekeninge, en winsgewendheid as 'n persentasie van die balans rekeninge, of pitte op 'n Bots prestasie bepaal slegs geïnteresseerd is. As jy na die sien van goeie handelsresultate in demo jy besluit om robot plaas geen verlies in 'n werklike lewe geld rekening seker wees om die geskiedenis data vir elke tydperk van elke munt paar kry voor die bevestiging van die Bot om die grafiek te handel, net soos dit beskryf hierbo vir 'n demo rekening. Ook, weet wat die minimum baie groottes jou lewe die regte geld rekening kan handel. Ek stel voor dat dit nie saak die balans van jou rekening wat jy wil handel dryf as inkremente mikro-lot. Maar as dit nie kan aanvaar mikro-baie ambagte en is net in staat om ambagte inkrementeer op 0,10 baie dan seker dat jy die rekening met 10,000 dollar of meer, of ja, sal jy waarskynlik 'n marge oproep van die makelaar aan ernstige risiko befonds drawdown. Daar is 2 parameters in die robot sal hoegenaamd geen verlies: 1) AccountlsMini valse 2) waar AccountlsMicro Hierdie 2 parameters moet ingestel word om die tipe rekening jy handel dryf of demo of 'n lewendige regte geld rekening. Soos afgelaai hierdie parameters is ingestel om die waardes van ware en valse hierbo aangedui. As die rekening nie kan handel mikro baie handel inkremente en die AccountlsMicro T die Bot sal volume fout (131) fout boodskappe van die MT4 kry. Geen ambagte sal oopmaak, selfs al is die Bot hou indiening versoeke om 'n nuwe handelsmerk vir 'n geldeenheid paar oop. Hierdie fout boodskappe kan hersien word deur te kliek op die blad Kenners van die MT4 Terminal Area. Ek dink as jy voer die items voorgestel vir julle bo julle baie tevrede sal wees (soos ek) met die handelsresultate van robot Geen Loss. December 1, 2009 sal hoegenaamd geen verlies Robot Scam Comments Off Dit is 'n hersiening van die geen verlies Robot Forex sagteware. As you8217re soek die product8217s aflaai bladsy, kliek hier. Die afgelope tyd was daar 'n paar wenkbroue laat lig oor die Forex geen verlies Robot is. Swendelary is al oor die internet en voor jy koop, moet jy weet wat jy gaan kry. Kom ek gee jou die lowdown op enige Forex geen verlies robot bedrogspul kommer wat jy mag hê. Eerstens, laat my verduidelik hoe dit werk. Jy opstel van die program so dit maak jou buitelandse valuta valuta handel vir jou. Dit is hier waar mense ongemaklik. Maar, die goeie ding oor die produk is dat dit 'n interne formule wat dit vertel net wanneer om te verkoop en die beste tyd om te koop. So, dit wil regtig om te doen wat geïmpliseer in die naam 8216No Loss8217. Die eindresultaat is dat die robot veel meer doeltreffend handel dryf as 'n tipiese menslike wil. Nou vir die hype. It8217s belangrik dat jy sien deur die hype en kyk na die werklike waarde van hierdie produk. I8217ll jou sê een ding: die stelsel is nie 'n stel en vergeet tipe produk. Jy sal nodig hê om 'n geruime tyd om dit te stel nie. Maar wanneer dit loop, dit het regtig om mense 'n paar groot geld. Jy moet net om dit op koers te hou. As you8217re bekommerd dat die Forex geen verlies Robot is 'n bedrogspul, kan ek jou sê dat dit 'n ware stelsel wat ontwerp is om jou 'n paar groot winste te maak. Maar, daar is 'n paar nadele. Soos die feit dat nie almal van die markte wat hy handel dryf in uiters winsgewend. So don8217t gaan in dit met die houding dat dit vir jou 'n oornag miljoenêr sal maak. Maar, benader dit met die wete dat jy regtig kan bring in 'n voltydse inkomste met 'n paar werk. Is dit 'n waarborg dat 'n ryk you8217ll kry met behulp van hierdie Absoluut nie. It8217d dwase om te dink dat wees, maar dit gee jou 'n voorsprong. En onthou, aangesien it8217s gerugsteun deur Clickbank, there8217s 'n absolute geen vrae gevra geld terug waarborg vir 60 dae wat jy altyd kan kies vir as jy don8217t soos die sagteware. Dit beperk regtig die risiko van val prooi vir enige ripoff bedrogspul, maar mense vasklou aan die robot vir 'n rede. As jy bereid is om 'n geruime tyd en energie met die program bestee is, shouldn8217t jy bekommerd wees oor 'n Forex geen verlies robot bedrogspul. Dit is 'n baie nuttige produk wat 'n baie ekstra werk kan opstyg van jou skouers wanneer jy dit gebruik correctly. The Beste Forex Seine in 2016 quotCurrency Trading Revolusie kombinasie Beste Forex Seine en Beste Forex Robot. Absoluut GEEN denke is nodig, net wag forex seine van die 4H tyd raam, en prop forex robot op verkoop of koop posisies onlyquot Hallo, wil ek graag 'n stelsel wat nog nooit voorheen gepubliseer bied. Ek het die naam van hierdie stelsel is Forex Lines (FL). Ek het vir baie jare om die stelsel te toets, om te leer om 'n forex miljoenêr, en uiteindelik het ons suksesvol kombineer 23 aanwysers wat die toekoms kan voorspel. My valuta handel tegniek, handel strategieë en forex seine is nuwe en unieke, wat die ontleding van die beste forex seine en die beste forex robot kombineer. Byvoorbeeld, as die tendens by H4 is verkoop, wat beteken verkoop tendens by 5m en 1m sal groter wees. Vir wat tot groot winste met min risiko te verdien, gebruik ons ​​'n robot te verkoop posisies oop wanneer geleenthede ontstaan ​​in 5m of 1m. So, my forex strategie is baie anders as die valuta handel strategieë in die mark. Ek gebruik VPS en sit die beste forex robot by 1m of 5m, maar ek monitor steeds die tendense in H4, indien die tendens om sal draai, sou ek bereid is om al die oop posisies sluit en om te sit forex robot in die teenoorgestelde posisie wees. Jy sal waarskynlik 'n bietjie te verloor, maar die wins wat jy verdien kan bereik 90. ​​Jy kan die foto's hoe forex robot en forex seine werk onder sien. Beste Forex Strategies (Forex seine aanwyser beste Forex robot / FL EA) Big Wins Forex Lines nuttig sal wees vir alle vloeibare markte bewys, ongeag van jou valuta handel ervaring. Forex Lines Forex Strategie sal jou help om die regte tendens volgende ingesteldheid Forex Lines Forex Seine sal altyd hou jy op die regte kant van die mark Forex Lines handel strategieë te bekom is eenvoudig en intuïtief Leeftyd ondersteuning en gratis sagteware-bywerkings is Gepubliseer Weergawe 2016 Beste Forex lines 2016 Laat Sien Live Performance: Live Prestasie in dollar / CAD (29 Februarie 2016) Live Prestasie in GBP / USD (1 Maart 2016) April 2016 Prestasie in GBP / USD H1 quotHello muh, ek het 'n 175-1200 in een week en nog steeds die meeste posisies met behulp van die Gold aanwyser. Thank you so much, uiteindelik iets wat werk en is betroubaar. quot Johannes Wanzek - Duitsland Jou aankope sluit: Alle weergawe van Forex Lines Produkte (Forex Seine Forex robot) Forex Lines Expert Adviseur (FL Forex robot) Unlimited tegniese ondersteuning. Forex Lines 2014 Forex Lines ver. 8 Forex Lines Gold Edition Forex Lines 2016 (baie akkuraat) Opdateer. Augustus 2016 Installasie amp operasionele handleiding Produkte is die lêers te laai in die lede area. Ja, ek wil hierdie wonderlike stelsel te kry. Aandag. Hierdie Forex Strategie en Forex Seine goed werk net in 'n lewendige rekening as jy die gebruik van die oorspronklike weergawe. Maak seker dat jy al die aanwysers van al die weergawes installeer, omdat sommige van die nuutste aanwysers is gemaak van 'n kombinasie van ou aanwysers. Ons aanvaar graag: Indien EN WAARBORG Sedert ek verkoop sagteware, wat nie 'n tasbare produk of diens, ek kan nie terug te aanvaar. Maar het jy my plegtige waarborg dat alle wesenlike verskyn op hierdie webtuiste is die waarheid, die ware Jakob, en verteenwoordiger van die produk. Alle aanwyser skerm skote featured in hierdie lys is 'n werklikheid, en nie gemanipuleer op enige wyse. Im 'n handelaar, programmeerder, en antieke versamelaars. Alle sagteware wat ek verkoop is oorspronklike, en nie 'n her-verdeling. Ek beklemtoon kwaliteit bo kwantiteit in my werk, en te verseker dat elke produk is nuttig voordat dit vrygestel word. Jou lidmaatskap aktiveer Maksimum 24 uur na die betaling is voltooi. Jy kan dit aflaai al die produkte van Lede Area


No comments:

Post a Comment