Thursday, October 27, 2016

Bewegende gemiddelde crossover waarskuwing artikels

Bewegende gemiddelde CROSSOVER beweeg gemiddelde CROSSOVER is 'n algemene manier handelaars kan gebruik bewegende gemiddeldes. 'N crossover vind plaas wanneer 'n vinniger bewegende gemiddelde (maw 'n korter tydperk bewegende gemiddelde) kruisies óf bo 'n stadiger bewegende gemiddelde (maw 'n langer tydperk bewegende gemiddelde) wat beskou word as 'n lomp crossover of onder wat beskou word as 'n lomp crossover. Die grafiek hieronder van die SampP depositobewyse Beursverhandelde fonds (SPY) toon die 50-dag Eenvoudige bewegende gemiddelde en die 200-dag Eenvoudige bewegende gemiddelde hierdie bewegende gemiddelde paar word dikwels kyk na die groot finansiële instellings as 'n langafstand aanwyser van die mark rigting : Let op hoe die langtermyn 200-dag Eenvoudige bewegende gemiddelde is in 'n uptrend dit dikwels geïnterpreteer as 'n teken dat die mark is baie sterk. 'N handelaar kan oorweeg om te koop wanneer die korter termyn 50 dae SMA kruis bo die 200-dag SMA en contrastly, 'n handelaar kan oorweeg die verkoop van wanneer die 50-dag SMA kruisies onder die 200-dag SMA. In die grafiek hierbo van die SampP 500, sou beide potensiaal koop seine uiters winsgewend gewees het, maar die een potensiële verkoop sein sou 'n klein verlies veroorsaak het. Hou in gedagte dat die 50-dag, 200 dae Eenvoudige bewegende gemiddelde crossover is 'n baie lang termyn strategie. Vir diegene handelaars wat meer bevestiging wil wanneer hulle gebruik bewegende gemiddelde CROSSOVER, kan die 3 Eenvoudige bewegende gemiddelde crossover tegniek gebruik word. 'N Voorbeeld hiervan word in die grafiek hieronder van Wal-Mart (WMT) stock: Die 3 Eenvoudige bewegende gemiddelde metode kan soos volg vertolk word: Die eerste crossover van die vinnigste SMA (in die voorbeeld hierbo, die 10-dag SMA) oor die volgende vinnigste SMA (20 dae SMA) dien as 'n waarskuwing dat die pryse egter dalk omkeer tendens, gewoonlik 'n handelaar sou plaas nie 'n werklike koop of te verkoop ten einde toe. Daarna kan die tweede crossover van die vinnigste SMA (10 dae) en die stadigste SMA (50 dae), 'n handelaar te koop of te verkoop aktiveer. Daar is talle variasies en metodologieë vir die gebruik van die 3 Eenvoudige bewegende gemiddelde crossover metode, is 'n paar hieronder: 'n meer konserwatiewe benadering kan wees om te wag totdat die middel SMA (20 dae) kruise oor die stadiger SMA (50 dae), maar dit is basies 'n twee SMA crossover tegniek, nie 'n drie SMA tegniek. 'N handelaar kan oorweeg om 'n geld bestuur tegniek van die koop van 'n half grootte wanneer die vinnige SMA kruise oor die volgende vinnigste SMA en gee dan die ander helfte toe die vinnige SMA kruise oor die stadiger SMA. In plaas van helftes, koop of verkoop 'n derde van 'n posisie wanneer die vinnige SMA kruise oor die volgende vinnigste SMA, nog 'n derde wanneer die vinnige SMA kruise oor die stadige SMA, en die laaste derde as die tweede vinnigste SMA kruise oor die stadige SMA . 'N bewegende gemiddelde crossover tegniek wat gebruik maak van 8 Bewegende Gemiddeldes (eksponensiële) is die bewegende gemiddelde Eksponensiële Ribbon aanwyser (sien: Eksponensiële Ribbon). Bewegende gemiddelde CROSSOVER word dikwels beskou gereedskap deur handelaars. Om die waarheid te CROSSOVER word dikwels ingesluit in die mees gewilde tegniese aanwysers insluitend die bewegende gemiddelde Konvergensie divergensie (MACD) aanwyser (sien: MACD). Ander bewegende gemiddeldes verdien deeglike oorweging in 'n verhandeling van plan: Die bogenoemde inligting is slegs ter inligting en vermaak doeleindes en nie handel advies of 'n uitnodiging om te koop of te verkoop enige voorraad, opsie, toekoms, kommoditeit, of forex produk uitmaak. Vorige prestasie is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige prestasie nie. Trading is inherent riskant. OnlineTradingConcepts sal nie aanspreeklik wees vir enige spesiale of gevolglike skade wat voortspruit uit die gebruik van of die onvermoë om te gebruik, die materiaal en inligting wat deur hierdie site. Sien volle vrywaring. Die bewegende gemiddelde kruis is 'n hoogs aanpasbare aanduiding dat die kruis van twee bewegende gemiddeldes van jou keuse vertoon. Die aanwyser stuur waarskuwings via e-pos (met aangeheg kiekie van die grafiek), via mobiele kennisgewing aan jou selfoon (Android, iPhone, iPad), en addisioneel pop-up boodskap en / of klank waarskuwings in die Meta Trader platform. That8217s vier verskillende maniere om die gebruiker te waarsku. Die tydperke van die bewegende gemiddeldes kan aangepas word, sowel as die metode (eenvoudige, eksponensiële, Reëlmatige, Geweegde), die toegepaste prys (Close, Open, hoog of laag) en die kleure. Hier is die aanwyser in aksie, vertoon kruise van die 10 en 20 Eenvoudige bewegende gemiddeldes: (Klik op die foto om te vergroot) Hierdie bewegende gemiddelde kruis aanwyser is gebou vir die Meta Trader platform. Die werklike krag, en wat maak dit uniek maak, is sy vermoë om die gebruiker via klank alarm waarsku, pop-up boodskap, mobiele kennisgewing en e-pos met screen shot van die grafiek aangeheg saam met sy hoë mate van aanpassing. Parameters Sodra jy die aanwyser te voeg tot 'n grafiek, kry jy die parameters dialoog. Gaan na die blad insette tot die parameters instel. A) vinnig en stadig bewegende gemiddelde instellings fastMovingAveragePeriod. Tydperk lengte van evaluering van die bewegende gemiddelde fastMovingAverageMethod. Moontlike waardes is SMA Eenvoudige, EMO eksponensiële, SMMA stryk, LWMA Lineêre Geweegde fastMovingAverageAppliedTo. Prys gebruik vir die berekening van die bewegende gemiddelde moontlike waardes is naby, OOP. Hoog, laag, mediaan slowMovingAveragePeriod. Tydperk lengte van evaluering van die bewegende gemiddelde slowMovingAverageMethod. Moontlike waardes is SMA Eenvoudige, EMO eksponensiële, SMMA stryk, LWMA Lineêre Geweegde slowMovingAverageAppliedTo. Prys gebruik vir die berekening van die bewegende gemiddelde moontlike waardes is naby, OOP. Hoog, laag, mediaan B-) Algemene instellings displayPopUpAlert. waar of onwaar is, afhangende van of jy 'n waarskuwing dialoog binne Meta Trader wil vertoon word wanneer 'n nuwe crossover bevestig. displaySoundAlert. waar of onwaar is, afhangende van of jy wil 'n goeie waarskuwing om gespeel te word wanneer 'n nuwe crossover bevestig. soundAlertFile: Die klank lêer gespeel word as displaySoundAlert waar gestel. Die lêer moet geleë wees in die / Sounds / gids van jou gids Meta Trader installasie. sendMobileAlert: waar of onwaar is, afhangende van of jy wil om kennisgewings te ontvang in jou selfoon (Android, iPhone, iPad) wanneer 'n waarskuwing uitgereik deur die aanwyser. Jou toestel moet in MT4 gekonfigureer via Tools - gt Options - gt Kennisgewings. Vir meer inligting besoek hierdie gids. C-) E-instellings Die aanwyser het sy eie implementering van 'n e-pos sender enjin. Dit beteken, nie die geval is dit gebruik van die gebou in enjin van Meta Trader, maar sy eie. Die rede daarvoor is om in staat wees om e-pos te stuur met aanhangsels (grafiek skerm skote) en ook om gebruikers te voorsien met die vermoë om e-pos kennisgewings gestuur om gewilde openbare e-pos stuur soos Gmail het. Dié twee funksies kan nie bereik word met Metatraders e-pos sender. sendEmailAlert. Of jy wil die aanwyser te e-pos kennisgewings te stuur wanneer 'n sein geaktiveer. bediener. Die openbare SMTP-bediener van jou e-pos diensverskaffer. smtp. gmail is by verstek gebruik word. gebruiker. jou volledige e-pos adres aangee. jou wagwoord hawe. Die Port oop op jou SMTP-bediener van jou keuse. Vir Gmail dit 465. sendChartScreenShot. wanneer gestel is, sal dit 'n beeld van die grafiek te heg aan die e-pos gewaarsku. Ek hoop dat hierdie aanwyser word nuttig in jou handel, en dat jy kan baat vind. Bewegende gemiddelde kruis aanwyser 15.00 Dit is net 'n eenmalige betaling en jy kan die aanwyser onbepaald gebruik in soveel Meta Trader rekeninge as jy wil. As deel van die aankoop kry jy 'n pdf gids met 'n duidelike stap vir stap instruksies oor hoe om die aanwyser te installeer en hoe om die opstel van die parameters. As jy 'n probleem met die aanwyser het voel vry om my te kontak by henrikthe-lui-handelaar Hierdie instrument is wat verband hou met die prys / bewegende gemiddelde Crossover aanwyser. wat waarskuwings op kruise van die prys bo of onder 'n bewegende gemiddelde, in plaas van kruise van twee bewegende gemiddeldes. As jy belangstel om beide, kan jy dit doen op 'n 33 afslag. Bewegende gemiddelde Crossover aanwyser Prys / bewegende gemiddelde Crossover aanwyser (a 30 waarde vir slegs 20, 'n 33 afslag) Vir meer aanwysers en gereedskap gerus die bladsy Produkte besoek. Gaan na die onderkant van hierdie bladsy om die Legal StuffSetting Up bewegende gemiddelde Crossover Alert Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert sien. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. As dit moontlik is om te doen, sou iemand asseblief vir my sê hoe ek kan opstel van 'n klank waarskuwing vir wanneer twee bewegende gemiddeldes te steek mekaar op die MT4. Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. Ek het probeer om hierdie aanwyser en dit nie vir my te waarsku op die regte tyd. Ek wil die aanwyser om my te waarsku wanneer my EMO 10 en EMO 62 mekaar steek, maar hierdie aanwyser is waarskuwing 'n geruime tyd voor of na die kruis plaasgevind het. Ek het verskillende instellings probeer en nog steeds kan nie dit reg te kry. Enige voorstelle. Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. MA Crossover Alert werk fyn met Meta Trader, as jy die kode MA Crossover Audio Alert gemaak het asb hiermee ek jou requsting te voeg kodering vir volgende Meta Formule (Weerstand en ondersteuning-aanwyser) Ek het die Audio Alert met opspring venster vertoon Naam van die simbool amp prys toe gekruis Bar by of ondersteuning Line Weerstand vir die oop simbool lêers met heg aan gesê aanwyser. Meta Professionele Weergawe 11.0 Aansoek Dankie, Anush Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. ive is dit aflaai jou skakel, te danke 4 deel ek gespeel rond met die instellings (nog nie weet wat dit beteken nie, maar speel nooit seer). Op die aangehegte grafiek die 5 en 10 Moving gemiddeldes die kruise Ek hou van om handel te dryf, die Blou is MA25, Rooi MA150 en terwyl MA365 wat gebruik word, is weerstand / ondersteuning vlak van versigtigheid. Ek stel die aanwyser as: FastMAPeriod 2 SlowMAPeriod 9 en met alles anders ingestel op nul, kry ek aanwyser pyle redelik naby aan my 5 en 10 MA kruise. Tog sou graag wou weet hoe om dit korrek te doen, maar het gedink ek sou deel hierdie in elk geval Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. Ek het hierdie EA geïnstalleer en dit werk gedeeltelik wat beteken op die kruis oor ek die pyl wat die kruis oor (op en af) maar nie klank kry. Ek gebruik die standaard instellings. (Soundon opstel ware). Kan jy my raad pls. Dankie Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. Kan u aanwyser u 'n boodskap wanneer die prys sluit nadat dit 'n stel MA. Bv. Ek wil wees gewaarsku wanneer pryse kruisies die MA van 10. Ek hoop julle praat oor hierdie aanwyser, MA Crossover Alert. Ek het dit in elk geval aangeheg. Sound is by verstek. Jy moet net die opstel van jou bewegende gemiddeldes tipe (SMA, ema, WBA), tydperk (hierdie een het 5 en 20 by verstek, hulle is my gunstelinge), en die prys af (in hierdie geval, naby prys is standaard). Sterkte. P. s. As jy hulp nodig die opstel van die parameters moet, PM my en ek sal terug te kry om jou so gou as wat ek kan. Kan u aanwyser u 'n boodskap wanneer die prys sluit nadat dit 'n stel MA. Bv. Ek wil wees gewaarsku wanneer pryse kruisies die MA van 10. Ek wil dit reg. jy wil die prysvlak op 'n MA kruis visueel te vertoon in sy huidige formaat hierdie aanwyser sal dit nie doen nie, maar hoekom sou hierdie kritieke sedert so ver as wat ek kan sê die nut is om jou te waarsku van 'n ontwikkelende tendens op watter punt Ek hoop jy 'n paar chat ontleding te doen voordat duik in 'n handel. Visueel sien die prys aan die kruis lyk heel oorbodig. nie si dimentichi mai Ek wil dit reg. jy wil die prysvlak op 'n MA kruis visueel te vertoon in sy huidige formaat hierdie aanwyser sal dit nie doen nie, maar hoekom sou hierdie kritieke sedert so ver as wat ek kan sê die nut is om jou te waarsku van 'n ontwikkelende tendens op watter punt Ek hoop jy 'n paar chat ontleding te doen voordat duik in 'n handel. Visueel sien die prys aan die kruis lyk heel oorbodig. Hi plus50, dankie vir die antwoord. Met watter Im vra, Im scalping, met behulp van die momentum van die MA kruis op 'n kleiner tydraamwerk en my ambagte hand aangaan op my makelaar platform. Daarom is dit wonderlik om die presiese prys waarteen die MA klaar kruising so sien sou wees sou dit 'n geruime tyd te spaar om 'n bevel in EDIT kry. Ek bedoel net die laaste MA kruis te vertoon, is nie elke MA crossYou word gerig aan ZacksTrade , 'n afdeling van LBMZ Securities and gelisensieerde makelaar-handelaar. ZacksTrade en Zacks is afsonderlike maatskappye. Die web skakel tussen die twee maatskappye is nie 'n uitnodiging of aanbod om te belê in 'n bepaalde sekuriteit of tipe sekuriteit. ZacksTrade nie eens of neem 'n besondere beleggingstrategie, enige ontleder mening / gradering / verslag of enige benadering tot die evaluering van indiv idual sekuriteite. As jy wil om te gaan na ZacksTrade, kliek OK. As jy dit nie doen nie, klik styl. Bewegende gemiddelde Crossover Alert: NetApp (NTAP) 30 Augustus 2016 deur Zacks Equity Research Gepubliseer op 30 Augustus 2016 NetApp, Inc. (NTAP - Analyst Verslag) is op soek na 'n interessante keuse van 'n tegniese perspektief, as die maatskappy gunstige is om te sien tendense op die bewegende gemiddelde crossover voor. Onlangs het die 50 daagse bewegende gemiddelde vir NTAP uitgebreek het bo die 200 Dag Eenvoudige bewegende gemiddelde, dui op 'n kort termyn lomp tendens. Dit het reeds begin om plaas te vind, as die voorraad deur 31,8 hoër beweeg het in die afgelope vier weke. Plus, die maatskappy het tans 'n Zacks posisie 1 (Strong Koop) wat daarop dui dat dit nou beslis die tyd vir hierdie tempo kandidaat kan wees. Meer optimisme kan veral die geval wees wanneer beleggers oorweeg wat gebeur het vir NTAP op die verdienste skatting hersiening voor die afgelope tyd. Geen raming het laer gegaan in die afgelope twee maande, in vergelyking met 7 hoër, terwyl die konsensus raming ook hoër te verskuif. So gegee hierdie skuif in skattings, en die positiewe tegniese faktore, kan beleggers wil hierdie tempo kandidaat fyn dop te hou vir meer winste in die nabye toekoms. Vertroulike uit Zacks Beyond hierdie verhaal van die band, sou jy graag wou Zacks sien beste aanbevelings wat nie aan die publiek beskikbaar Ons Uitvoerende vise-president, Steve Reitmeister is, weet wanneer sleutel ambagte is op die punt om geaktiveer word en wat van ons experts die warmste hand het . Klik om dit nowgtgt sien in-diepte Zacks Navorsing vir die tickers Bo Zacks Nuus vir (NTAP) Wat is in die winkel vir IBM Corporation (IBM) hierdie verdienste seisoen 10/13 / 16-8: 11:00 EST Zacks Is 'n Beat in die winkel vir Intel (INTC) hierdie verdienste seisoen 10/13 / 16-7: 51AM EST Zacks Seagate Technology Down op Bleak Voorlopige Q1 Resultate 10/12 / 16-6: 59AM EST Zacks voorste Sektor ETF amp Voorrade vir K4 04/10 / 16-10: 05:00 EST Zacks Finish 2016 Sterk met hierdie 5 sondaars Aandeel 3/10 / 16-4: 25PM EST Zacks Ander Nuus vir (NTAP) TechnologyOne Kies NetApp om Winsgewendheid en doeltreffendheid van sy SaaS Wolk Bied 10/12/16 Verbeter -7: 56AM EST GlobeNewswire Npower St Louis Maak werwing tot Openbare vir geen-koste IT opleidingsprogram vir jong volwassenes van onderbediende gemeenskappe 10/11 / 16-3: 56AM EST PR Web Waardering Dashboard: Tegnologie en Telecom - Update 07/10 / 16-8: 31AM EST Op soek na Alpha Top NASDAQ Dividend hond is VOD vir Oktober Winste 7/10 / 16-4: 46AM EST Op soek na Alpha WWT Partners met Prysm Programmatuur 10/06 / 16-10: 05:00 EST Business Wire Zacks Releases 7 beste Voorrade vir 2017 Hierdie 7 is die hand gepluk uit die lys van 220 Zacks posisie 1 Sterk Buys met verdienste skatting wysigings wat opwaartse is vee. Hul aandeelpryse verwag om gouer styg as die ander. Vandag, sal hierdie spesiale verslag beskikbaar vir nuwe Zacks besoekers is gratis. Privaatheidsbeleid Geen koste, geen verpligting om enige iets ooit te koop. Sluit hierdie paneel X Zacks 1 posisie Top Movers vir 14 Oktober 2016 Zacks 1 posisie Top Movers Zacks 1 posisie Top Movers vir 10/14/16 Quick Links Services my rekening Resources kliënt ondersteuning Volg ons Zacks Navorsing is gerapporteer Op: Zacks Beleggingsnavorsing is 'n A bus BBB geakkrediteerde bestuurskool. Kopiereg 2016 Zacks Investment Research In die middel van alles wat ons doen, is 'n sterk verbintenis tot onafhanklike navorsing en die deel van sy winsgewende ontdekkings met beleggers. Hierdie toewyding tot die gee beleggers 'n handel voordeel gelei tot die skepping van ons bewese Zacks Rank voorraad-gradering stelsel. Sedert 1988 is dit byna verdriedubbel die SampP 500 met 'n gemiddelde wins van 26 per jaar. Hierdie opbrengste dek 'n tydperk vanaf 1988-2015 en is ondersoek en bevestig deur Baker Tilly Virchow Krause, LLP, 'n onafhanklike ouditeursfirma. Besoek prestasie vir inligting oor die prestasie getalle bo vertoon. Besoek www. zacksdata ons data en inhoud te kry vir jou foon of webwerf. Real-time pryse deur BATS. Vertraag aanhalings deur Sungard. NYSE en AMEX data is ten minste 20 minute vertraag. NASDAQ data is ten minste 15 minute delayed. Ultimate bewegende gemiddelde Crossover Alert aanwyser Ultimate bewegende gemiddelde Crossover Alert aanwyser bondel (vir NinjaTrader) nie net waarskuwings wat jy wanneer 'n paar van bewegende gemiddeldes te steek, of prys kruisies 'n bewegende gemiddelde, deur 'n wye reeks klank, visuele en e-pos kennisgewings waarskuwing, maar bied ook 'n suite van bykomende funksies. Met bewegende gemiddelde 8216cloud8217 vertoon. 12 individueel kies MA tipes, en 'n tweede aanwyser ingesluit spesifiek vir gebruik in Mark Analyzer skandering of strategie om die ontwikkeling, maak dit die enigste bewegende gemiddelde en crossover waarskuwing aanwyser sal jy ooit nodig Hou aan die regterkant van die tendens loop op 'n mark, ENIGE grafiek tipe, amp eniger tyd-raam Watch hierdie kort video om die sagteware te sien in action8230 Love die bewegende gemiddelde Kruis indicator8230email en waarskuwings is groot. I8217m gebruik dit en ek gaan dit stel om ons groep. Ek hou van jou werk as dit is skoon en het parameters benodig. Scott P. Range Research Group (Verenigde State) Wil net dankie sê vir u volgehoue ​​ondersteuning en advies. Ek waardeer dit. Ant B. Verenigde Koninkryk Ek gekoop hierdie groot aanwyser Ultimate bewegende gemiddelde Kruis Alert aanwyser vir NinjaTrader, en ek wil net sê dankie. Dit is werklik 'n goeie aanduiding. John Saraga, VSA (14 April 2016) Man 8211 wat groot ondersteuning 8230 dankie Stuart 8211 baie handelaars is in die posisie waarin ek is. Ek is seker dat as jy hierdie soort van groot hulp te gee, kan jou besigheid nie anders as om voorspoedig . Dankie hope Ivan B, Australië bewegende gemiddelde aanwyser Crossover Alert funksies Audio Alert (vermoë om persoonlike voeg klanke) Crossover merker op grafiek vir laaste bewegende gemiddelde kruis bo en onder Verandering grafiek agtergrondkleur vir bars waar 'n crossover plaasvind E-boodskappe (direk vanaf grafiek oF die mark Analyzer) boodskappe aan NinjaTrader Alert venster (gestuur met konfigureerbare boodskap prioriteit) Kleur die bewegende gemiddelde 8216Cloud8217 skandering vir bewegende gemiddelde of prys CROSSOVER Sluit 'n tweede aanwyser spesifiek vir gebruik binne die mark Analyzer vir die skep van Alert, Cell of Filter voorwaardes, of vir ontwikkeling in 'n NinjaTrader Strategie Kry e-pos kennisgewings direk vanaf die mark Analyzer scan dISPLAY bewegende gemiddelde 8216CLOUD8217 Ten volle instel bewegende gemiddelde 8216cloud8217 Choice om te draai op of af die bewegende gemiddelde wolk vertoning op kaarte veelkleurige bewegende gemiddelde helling Ten volle instel multi-gekleurde bewegende gemiddelde helling lyne Choice om te draai op of buite die bewegende gemiddelde lyne vertoon op kaarte konfigureerbare bewegende gemiddeldes 12 verskillende bewegende gemiddelde tipes, individueel kies vir elke bewegende gemiddelde, insluitend: Dema 8211 Double Eksponensiële bewegende gemiddelde (ontwikkel deur Patrick Mulloy en in sy artikel beskryf in die Januarie 1994-uitgawe van tegniese ontleding van aandele en kommoditeite tydskrif) EMO 8211 Eksponensiële bewegende gemiddelde HMA 8211 Hull bewegende gemiddelde (ontwikkel deur Alan Hull) LinReg 8211 lineêre regressie (hoewel nie 'n bewegende gemiddelde, die lineêre regressie aanwyser word dikwels gebruik vir tendens identifikasie in 'n soortgelyke wyse aan bewegende gemiddeldes) SMA 8211 Eenvoudige bewegende gemiddelde T3 8211 T3 Adaptive bewegende gemiddelde (geskep deur Tim Tillson) TEMA 8211 Triple Eksponensiële bewegende gemiddelde (ontwikkel deur Patrick Mulloy en in sy artikel beskryf in die Januarie 1994-uitgawe van tegniese ontleding van aandele en kommoditeite tydskrif) TMA 8211 Driehoekige bewegende gemiddelde VMA 8211 Veranderlike bewegende gemiddelde (ook bekend as Vidya of veranderlike Index Dynamic Gemiddelde) VWMA 8211 volume geweegde bewegende gemiddelde WBG 8211 Geweegde Moving Gemiddelde ZLEMA 8211 Zero-Lag Eksponensiële bewegende gemiddelde Moving gemiddelde tydperk 8211 individueel kies vir elke bewegende gemiddelde 7 verskillende prys tipe insette Die vermoë om 'n derde langtermyn vertoon bewegende gemiddelde Gedetailleerde handleiding Pre-ingestel amp maklik om te gebruik, maar hoogs konfigureerbare vir 8220power users8221 jou lisensie kan gebruik op TWEE rekenaars wat jy besit (bv jou desktop PC en 'n skootrekenaar) Besit jou uiteindelike bewegende gemiddelde Crossover Alert aanwyser volslae met 'n permanente lisensie vir SLEGS (VSA) 157,00 (gewoonlik 177,00). BONUS: Sluit lisensie vir twee rekenaars wat jy besit (bv jou desktop PC en 'n skootrekenaar). Skerm skote Stelselvereistes Lisensiëring en voorwaardes NinjaTrader 8211 Ultimate bewegende gemiddelde Crossover Alert aanwyser is 'n plug-in vir die NinjaTrader kartering platform, sodat 'n stelsel wat kan hardloop NinjaTrader kan die uiteindelike ook hardloop bewegende gemiddelde Crossover Alert aanwyser. Vir meer inligting oor NinjaTrader vereistes, sien: www. ninjatrader / installasie-gids Microsoft Framework 4 (pre-geïnstalleer op die meeste rekenaars) of hoër. Om die nuutste weergawe van Microsoft Framework aflaai, sien: www. microsoft/net 1) Alle kliënte 'n permanente lisensie en vrye toegang tot 1 jaar (vanaf aankoop datum) van ondersteuning en sagteware-bywerkings, insluitend toekomstige uitbreidings te ontvang. Jou lisensie kan gebruik op TWEE rekenaars wat jy besit (bv jou lessenaar rekenaar en 'n skootrekenaar). As jy die installasie op meer as 2 rekenaars vereis, kan bykomende rekenaar lisensies gekoop word vir 'n aansienlike afslag met die aanvanklike aankoop. 2) Die permanente lisensie is vir u volgehoue ​​gebruik van die sagteware en is daar geen meer te betaal as jy nie wil enige toekomstige sagteware-bywerkings / vrystellings ontvang na die eerste jaar. Alle kliënte ontvang gratis toegang tot 1 jaar ondersteuning en sagteware-bywerkings, insluitend toekomstige uitbreidings, maar na 1 jaar, toekoms updates amp verbeterings sal beskikbaar wees teen 'n korting van 35 van die genoteerde prys, vir 'n bykomende 1 jaar ondersteuning en sagteware updates, insluitend toekomstige uitbreidings, indien u neem hierdie opsie. 3) LET WEL. Deur te klik ek akkoord met die amp voorwaardes by die aankoop van die produk, aflaai, toegang tot die installering van, hardloop, of die gebruik van die Global Trading Tools (GTT) aanwyser aandui dat jy die aanvaarding van die terme en voorwaardes soos vervat in die Disclaimer en End User License (EULA) geleë op www. globaltradingtools / beleid / aankoop 8216Ultimate bewegende gemiddelde Crossover Alert8217 aanwyser (USD) 8216Ultimate bewegende gemiddelde Crossover Alert8217 aanwyser vir NinjaTrader SLEGS 157,00 met bonus 2 PC lisensie ingesluit


No comments:

Post a Comment